Kods | LA1468 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Objektorientētā programmēšana | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Augstākā līmeņa, Profesionālais | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Datorika | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Liepājas akadēmija | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Dzintars Tomsons | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 3.0 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Kursā tiek sniegtas zināšanas par objektorientētās programmēšanas pieeju un izstrādes galvenajiem principiem. Kursa teorētiskajā daļā tiek aplūkoti objektorientētās programmēšanas pamatjēdzieni – mantošana, iekapsulēšana un polimorfisms. Tiek dots arī ieskats par draugu funkcijām, abstraktām klasēm un šabloniem. Praktiskās nodarbības veltītas, lai attīstītu programmēšanas iemaņas valodās C++ un C# un sistēmu modelēšanas prasmes valodā UML.. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Studiju kursa mērķis ir sniegt zināšanas par objektorientētās programmēšanas vispārīgām iezīmēm un paradigmām. Studiju kursa uzdevumi: 1. Iepazīstināt studentus ar objektorientēto pieeju programmatūras izstrādē un tās pielietojumiem; 2. Sniegt iespēju apgūt prasmes un iemaņas objektorientētās programmēšanas valodā C++ un C# ; 3. Veidot sistēmu modelēšanas prasmes un iemaņas modelēšanas valodā UML . | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Zināšanas:
Zina un izprot objektorientētās programmēšanas pamatprincipus. - Jāizpilda visi patstāvīgā darba uzdevumi; jāsagatavo programmatūras sistēmas UML modeļi un jāizveido tiem atbilstoši C++ un C# programmu komplekti. Prasmes: Prot kodēt un atkļūdot programmas; Prot veidot programmas, izmantojot objektorientēto pieeju; Prot pielietot projektējuma shēmas un diagrammas; Prot izvēlēties uzdevumu risināšanai adekvātus līdzekļus; - Jāizpilda visi patstāvīgā darba uzdevumi; jāsagatavo programmatūras sistēmas UML modeļi un jāizveido tiem atbilstoši C++ un C# programmu komplekti. Spēj kodēt, lasot un analizējot svešus programmu tekstus; Spēj kodēt, lasot un saprotot programmatūras projektējuma aprakstus; Spēj kodēt, rakstot programmas kodu saskaņā ar projektējumu un kodēšanas vadlīnijām; Spēj kodēt, dokumentējot kodu; Spēj projektēt, veidojot un aprakstot programmatūras arhitektūru; Spēj projektēt, veidojot realizācijas modeli (klašu un/vai funkciju hierarhiju); Spēj projektēt, sagatavojot programmatūras projektējuma apraksta dokumentu. - Jāizpilda visi patstāvīgā darba uzdevumi; jāsagatavo programmatūras sistēmas UML modeļi un jāizveido tiem atbilstoši C++ un C# programmu komplekti. Kompetences: Prot lietot labu programmēšanas stilu; Prot veikt darbu patstāvīgi; Spēj iesaistīties projektos, kur tiek izmantota objektorientētā programmēšanas pieeja. - Jāizpilda visi patstāvīgā darba uzdevumi; jāsagatavo programmatūras sistēmas UML modeļi un jāizveido tiem atbilstoši C++ un C# programmu komplekti. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Patstāvīgie darbi - 100%
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Programmēšanas valoda Python | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|