Kods | LA1465 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Programmēšanas valoda Python | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Augstākā līmeņa, Profesionālais | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Datorika | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Liepājas akadēmija | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Dzintars Tomsons | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 3.0 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Studiju kursā studenti apgūst programmēšanas valodu Python, kā otro programmēšanas valodu. Nodarbībās studenti pilnveido zināšanas un prasmes algoritmu pamata konstrukciju (sazarojumi, cikli, funkcijas u.c.) un datu struktūru (saraksti, rindas, steki, binārie koki u.c.) izmantošanai dažādu programmēšanas uzdevumu risinājumos. Atsevišķas nodarbības veltītas datu vizualizācijai, izmantojot programmēšanas valodu Python.. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Kursa mērķis ir sniegt zināšanas par programmēšanas valodu Python un pilnveidot studentu programmēšanas prasmes. Kursa uzdevumi: 1. nostiprināt zināšanas par algoritmu un programmēšanas valodu pamata konstrukcijām un vienkāršākajiem datu un programmas koda strukturēšanas paņēmieniem, un pilnveidot prasmes to izmantošanā programmēšanas valodā Python; 2. pilnveidot prasmes dinamisko datu struktūru veidošanā un izmantošanā programmēšanas valodā Python; 3. pilnveidot datu apstrādes un vizualizācijas prasmes, izmantojot programmēšanas valodu Python. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Zināšanas:
Zina lietošanas līmenī programmēšanas valodu Python;
Zina lietošanas līmenī datu struktūras un algoritmu pamata konstrukcijas un to īstenošanu programmēšanas valodā Python. - Pēc katras nodarbības studentiem jāizpilda 1-2 uzdevumi atbilstoši nodarbības tēmai. Prasmes: Prot sastādīt un atkļūdot Python programmas. Prot izvērtēt situāciju un atbilstoši tai izvēlēties piemērotāko programmēšanas valodas pamatkonstrukciju. Prot veidot datu apstrādes algoritmus, veikt skaitliskus aprēķinus, novērtēt mērījumu precizitāti un attēlu datus grafiski. Prot nolasīt datus no ārējām datnēm un programmas darbības rezultātā iegūtos datus attēlot kā tekstu, skaitļus, attēlu vai diagrammu ārējā datnē. Spēj kodēt, analizējot ieejas un izejas datus, konstruējot algoritmus, veidojot lietotāja saskarni, atkļūdojot programmas un veicot vienībtestēšanu, analizējot programmas izpildes laiku un to optimizējot. - Pēc katras nodarbības studentiem jāizpilda 1-2 uzdevumi atbilstoši nodarbības tēmai. Kompetence: Spēj kodēt, analizējot programmas izpildes laiku un to optimizējot; Spēj kodēt, dokumentējot kodu. - Pēc katras nodarbības studentiem jāizpilda 1-2 uzdevumi atbilstoši nodarbības tēmai. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Semestra darba vērtējumu veido visu patstāvīgā darba uzdevumu iesniegto risinājumā vidējais vērtējums. - 100%
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | - | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|