LA1459 Mācību programmatūras izstrādes projekts

Kods LA1459
Nosaukums Mācību programmatūras izstrādes projekts
Statuss Obligātais/Ierobežotās izvēles
Līmenis un tips Pamatstudiju, Akadēmiskais
Tematiskā joma Datorika
Struktūrvienība Liepājas akadēmija
Mācībspēks Inta Znotiņa
Kredītpunkti 2.0
Daļas 1
Anotācija Kursa laikā students tiek iepazīstināts ar datorizētu mācību līdzekļu priekšrocībām un trūkumiem, to izmantošanas iespējām mācību procesā, to izstrādes principiem un tam nepieciešamajiem resursiem. Studentiem tiek piedāvāts sīkāk izpētīt un iepazīt vienu no elektronisko mācību materiālu sagatavošanas vidēm, ar kuru iespējams veidot interaktīvus materiālus..
Studiju kursa saturs
Saturs Pilna un nepilna laika klātienes studijas Nepilna laika neklātienes studijas
Kontaktstundas Patstāvīgais darbs Kontaktstundas Patstāvīgais darbs
Datorizētu mācību līdzekļu - loma izglītības procesā; - izstrādes rīki un vides. Mācību programmatūra vērtēšanas kritēriji - teksta formatējums - krāsu lietojums - attēlu un citu vizuālu elementu loma - animācija un video - interaktivitātes un iesaistes pakāpe Tīmekļa lapa un tai izvirzītās prasības kā mācību resursam. Prezentācija un tai izvirzītās prasības kā mācību resursam. Mācību spēles. Elektroniskais tests kā paškontroles vai pārbaudes forma. 8 14 0 0
Vienas datorizētu mācību līdzekļu izstrādes vides izpēte un apgūšana (pasniedzējs piedāvā vairākas alternatīvas, vidi, kuru apgūt nosaka konkrētā studentu grupas vairākuma viedoklis vai students individuāli pēta izstrādes vidi, ja nepiekrīt vairākuma viedoklim) 12 14 0 0
Patstāvīgi izstrādātās mācību programmatūras prezentācija 4 4 0 0
Kopā: 24 32 0 0
Mērķis un uzdevumi, izteikti
kompetencēs un prasmēs
Kursa mērķis ir patstāvīgi izstrādāt nelielu interaktīvu, elektronisku mācību līdzekli. Kursa uzdevumi: 1. Sniegt zināšanas par datorizētu mācību līdzekļu mērķtiecīgu izmantošanu mācību procesā; prasībām, kādām jāatbilst programmatūrai, lai to izmantotu kā mācību līdzekli. 2. Dot iespēju nostiprināt attēlu un video apstrādes iemaņas, padziļināt programmēšanas prasmes, izstrādājot nelielu interaktīvu, elektronisku mācību līdzekli.
Sasniedzamie studiju
rezultāti un to vērtēšana
Prot lietderīgi izmantot elektroniskās vides iespējas mācību procesā. - Izstrādāta un kursa biedriem prezentēta izstrādātā mācību programmatūra.
Prot novērtēt elektroniskajā vidē pieejama mācību materiāla kvalitāti un atbilstību mācību mērķiem. - Izstrādāta un kursa biedriem prezentēta izstrādātā mācību programmatūra.
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji
Izstrādāta mācību programmatūra. - 80%
Izsrtrādātās mācību programmatūras prezentācija - 20%
 
Priekšzināšanas Modulis "Programmatūras inženierija II"
Studiju kursa plānojums
Daļa KP Stundas Pārbaudījumi
Lekcijas Prakt. d. Lab. Ieskaite Eksāmens Darbs
1 2.0 8.0 16.0 0.0 *

Pieteikties uz šo kursu

[Kursa apraksts PDF formātā]