Kods | LA1453 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Modulis B4: Sociālais darbinieks darbam ar dažādību "Stigma un diskriminācija" | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Augstākā līmeņa, Profesionālais | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Sociālās zinātnes | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Liepājas akadēmija | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Madara Lapsa | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 3.0 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Studiju kursā studentiem būs iespēja gūt zināšanas un izpratni par stigmu un diskrimināciju, kā arī mūsdienu sabiedrības visvairāk stigmatizētajām un diskriminētajām grupām. Studentiem būs iespēja vērot un analizēt savu iekšējo pozīciju un pārliecības attiecībā uz dažādību, veidot pieņemošu un tolerantu attieksmi pret ikvienu klientu mērķgrupu. Studiju kursā tiks nodrošināti apstākļi praktisku metožu un tehniku apguvei un trenēšanai. Studentiem būs iespēja attīstīt prasmes zinātniskās literatūras patstāvīgā analīzē, secinājumu veikšanā un iegūto rezultātu prezentēšanā.. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Studiju kursa mērķis: Kursa mērķis ir vecināt studentu kritisku, analītisku domāšanu un paplašināt redzējumu attiecībā uz stigmu un diskrimināciju sabiedrības dažādības apstākļos. Studiju kursa uzdevumi: 1) Veidot izpratni par stigmatizētu un diskriminētu klientu mērķgrupu daudzveidību sabiedrībā. 2) Attīstīt toleranci pret dažādību profesionālajā darbībā. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
* Gūst priekšstatu par stigmu, diskrimināciju un dažādību.
* Spēj veidot nostāju šajos jautājumos, reaģēt uz stigmas un diskriminācijas izpausmēm. - * Piedalīšanās lekcijās un nodarbībās klātienē/tiešsaistē. Aktīva dalība semināros, grupu darba uzdevumu un studenta patstāvīgo darbu sagatavošana un prezentēšana.
* Prezentācijā un prezentācijas kopsavilkumā uzsvērti svarīgākie punkti, spēcīgi secinājumi par apskatīto tēmu vai problēmu. Sniegtas atbildes uz izvirzītajiem jautājumiem, secinājumi par mērķu sasniegšanu. Pausta studenta pozīcija (attieksme) par tēmu.
* Semināru apmeklējums un aktīva dalība tajos: dzirdētā analīze, jautājumu formulēšana, argumentācija, dialogs ar citiem grupas dalībniekiem. Atgriezeniskās saites sniegšana un pašrefleksija. Zinātniskās literatūras studēšana.
* Eksāmena darba izpilde studiju kursa noslēgumā. Vērtējums 10 ballu skalā. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Aktīva dalība semināros - 30%
Prezentācija - 30% Eksāmens - 40% |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | - | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|