Kods | LA1452 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Ģeogrāfijas mācību metodika II | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Pamatstudiju, Profesionālais | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Pedagoģija | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Liepājas akadēmija | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Ilze Grospiņa | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 3.0 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Studiju kursā apgūst zināšanas un prasmes, lai radītu iespēju studējošajiem apgūt ģeogrāfijas mācību metodikas pamatus atbilstoši valsts pamatizglītības standartā iestrādātajai pieejas maiņai un sasniedzamajiem rezultātiem un veicināt uz rezultātu sasniegšanu tendētas skolotāja darba sistēmas attīstību.. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Studiju kursa mērķis: Iepazīstināt studentus ar ģeogrāfijas mācību metodikas pamatjautājumiem: mācību procesa organizāciju, plānošanu un mācību satura normatīvajiem dokumentiem, mācību sistēmas izveidi Studiju kursa uzdevumi: 1. Attīstīt kompetences ģeogrāfijas skolotāja profesionālajai darbībai un izpratni par ģeogrāfijas mācību procesa organizēšanu. 2. Attīstīt prasmes radoši pielietot ģeogrāfijas mācību metodikas pamatjautājumus, kas iekļauti vispārējās pamatizglītības valsts standartā, modelēt un analizēt mācību procesu. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
ZINĀŠANAS:
1. Izprot mācību metožu daudzveidību un to pielietojamību ģeogrāfijas mācību jomā.
2. Zina par praktisko metožu lomu skolēnu izziņas interešu veidošanā. - Pārbaudes darbs: pareizi metodiski izstrādāt mācību ekskursiju.
Prezentācija.
PRASMES: 1. Prot izvēlēties atbilstošus mācību modeļus un metodes, sadarbības modeļus, ievērojot skolēnu mācīšanās stilus. 2. Prot izmantot daudzveidīgas skolēna sniegumu vērtēšanas metodes. - Pārbaudes darbs : Izstrādāt skolēnu mācību sasniegumu formatīvo vērtēšanas darbu par noteiktu tematu. Prezentācija. KOMPETENCE: 1. Ir zināšanas par mācību procesu plānošanu, ņemot vērā mācību mērķus un skolēnu spējas. 2. Spēj izvēlēties un mācību procesā integrēt praktiskās un interaktīvās mācību metodes. - Pārbaudes darbs: Izstrādāt mācību stundu izmantojot interaktīvās mācību metodes. Prezentācija. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Tests 1 - 30%
Tests 2 - 30% Eksāmens - 40% |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Nozares profesionālās darbības jomas teorētiskie un specializētie studiju kursi | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|