LA1443 Animācija jaunajiem medijiem

Kods LA1443
Nosaukums Animācija jaunajiem medijiem
Statuss Obligātais/Ierobežotās izvēles
Līmenis un tips Pamatstudiju, Akadēmiskais
Tematiskā joma Lietišķā māksla un dizains
Struktūrvienība Liepājas akadēmija
Mācībspēks Ieva Vīksne, Jānis Jankevics
Kredītpunkti 6.0
Daļas 1
Anotācija Moduļa saturu veido sekojošas tēmas, kas apvieno teoriju, analīzi un praktiskus eksperimentus:.
- Ieskats animācijas vēsturē..
- Animācijas pielietojums mūsdienu kultūras kontekstā..
- Animācijas tehnikas: ‘tradicionālā animācija’, stop motion,.
datoranimācija u.c. .
- Eksperimentālās animācijas tehnikas. .
- Animācijas pamatprincipi..
- Interaktīvas animācijas veidošana..
- 2D datoranimācijas pamatprincipi un izstrādes rīki.
- Projekta izvēle un sagatavošana..
Studiju kursa saturs
Saturs Pilna un nepilna laika klātienes studijas Nepilna laika neklātienes studijas
Kontaktstundas Patstāvīgais darbs Kontaktstundas Patstāvīgais darbs
I daļa 1. Animācijas vēsture 2 4 0 0
2. Animācijas tehnikas 2 4 0 0
3. Animācijas pamatprincipi 2 4 0 0
4. Stop-motion animācija 2 4 0 0
5. Animācijas apskaņošana 2 4 0 0
6. Rotoskopijas animācija 2 4 0 0
7. Tradicionālā animācija 2 4 0 0
8. Gif animācija 4 4 0 0
9. Eksperimentālā animācija 4 4 0 0
II daļa 1. 2D datoranimācijas pamatprincipi un izstrādes rīki 4 4 0 0
2. Animācijas veidošana Adobe After Effects vidē 4 8 0 0
3. Manuāla animēšana 4 6 0 0
4. Teksta animēšana 4 6 0 0
5. Skriptu izmantošana animācijā 4 8 0 0
6. Tēla iešanas cikls 4 8 0 0
7. Tēla lūpu sinhronizācija ar skaņu 4 6 0 0
8. 2.5D datoranimācija 4 8 0 0
9. Scēnas apgaismošana 4 6 0 0
10. Interaktivitāte un datoranimācija 6 8 0 0
Kopā: 64 104 0 0
Mērķis un uzdevumi, izteikti
kompetencēs un prasmēs
Studiju kursa mērķis: Sniegt studentiem padziļinātas zināšanas par animācijas attīstību un pielietojuma iespējām radošās industrijās. Studiju kursa uzdevumi: attīstīt prasmes un iemaņas animācijas veidošanā
Sasniedzamie studiju
rezultāti un to vērtēšana
Zināšanas: - Spēj realizēt animācijas projektu - animācijas vēsturi un attīstību, zīmēšanu, veidošanu, animācijas veidiem un tehnikām („tradicionālo animāciju“ (ar roku zīmētā), stop motion animāciju (leļļu animācija, figūru veidošana no dažādiem materiāliem), eksperimentālo un datoranimāciju u.c.), animācijas pielietojumu mūsdienu kultūras kontekstā (Web, multiplikācija, spēles, filmu industrija, reklāma u.c.). - Pārzina 2D datoranimācijas pamatprincipus un 2D datoranimācijas izstrādes rīkus, kā arī apgūtas prasmes, lai realizētu apjomīgus 2D datorinformācijas projektus ar Adobe After Effects datorprogrammas palīdzību. - Animācijas projekts. Projekts tiek prezentēts un vērtēts, ja students ir: 1) izpildījis visus moduļa daļu uzdevumus; 2) piedalījies visos semināros. Eksāmens.
Prasmes: - Prot dažādu animācijas tehniku realizācijā, eksperimentēšanā, interaktīvas animācijas veidošanā un izmantošanā dažādos kontekstos, animācijas projekta sagatavošanā, realizācijā un prezentācijā. - Animācijas projekts. Projekts tiek prezentēts un vērtēts, ja students ir: 1) izpildījis visus moduļa daļu uzdevumus; 2) piedalījies visos semināros. Eksāmens.
Kompetences: - Prot pieņemt lēmumus, uzņemties atbildību un iniciatīvu veicot darbu individuāli, komandā, vai darot citiem uzticēto darbu un rast radošus risinājumus. - Spēj darboties patstāvīgi veidojot komandu, motivējot to, īstenojot grupas un individuālos projektus, un uzņemoties atbildību par rezultātu. - Animācijas projekts. Projekts tiek prezentēts un vērtēts, ja students ir: 1) izpildījis visus moduļa daļu uzdevumus; 2) piedalījies visos semināros. Eksāmens.
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji
Patstāvīgais darbs - 50%
Eksāmens - 50%
 
Priekšzināšanas “Vizuālā valoda: pamati”, “Grafikas dizaina pamati jaunajiem medijiem”
Studiju kursa plānojums
Daļa KP Stundas Pārbaudījumi
Lekcijas Prakt. d. Lab. Ieskaite Eksāmens Darbs
1 6.0 32.0 32.0 0.0 *

Pieteikties uz šo kursu

[Kursa apraksts PDF formātā]