| Kods | LA1441 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Nosaukums | 3D spēle un imersija | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Statuss | Brīvās izvēles | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Līmenis un tips | Pamatstudiju, Akadēmiskais | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Tematiskā joma | Lietišķā māksla un dizains | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Struktūrvienība | Liepājas akadēmija | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Mācībspēks | Ieva Vīksne, Krista Dintere | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Kredītpunkti | 6.0 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Daļas | 1 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Anotācija |
Pabeidzot kursu students ir apguvis 3D spēļu izstrādes pamatelementus, ar 3D spēlēm saistīta skaņas dizaina specifiku un iegūtās zināšanas praktiski lieto, lai veidotu 3D spēli ar imersīvu skaņu celiņu.. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Studiju kursa saturs |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Mērķis ir izprast imersīvas 3D spēles izveidei nepieciešamos pamatelementus. Uzdevumi: 1. Praktiski apgūt spēļu dizaina principus, spēļu izstrādes tehnoloģijas, lai radītu 3D spēli; 2. Praktiski apgūt skaņas izveidi 3D spēlei, izpildot dažādus skaņu dizaina izstrādes posmus; 3. Apgūt pamatus imersīvas skaņas veidošanā, skaņu telpiskošanā un virutālas skaņu vides radīšanā. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Zināšanas:
- Izprot 3D spēles izveidei nepieciešamos pamatelementus, spēles izstrādes procesu;
- Izprot ar 3D spēlēm saistīta skaņas dizaina specifiku, saistību un mijiedarbi starp skaņu un attēlu, skaņu un lietotāja interakciju; - Darbu skate - spēles prezentācija un spēles dizaina dokuments
Eksāmens tiek vērtēts, ja students ir
1) izpildījis visus moduļa uzdevumus;
2) dalība praktiskās nodarbībās. Prasmes: - Spēj izstrādāt oriģinālu 3D spēli; - Spēj patstāvīgi veidot imersīvu skaņu celiņu 3D spēlei; - Darbu skate - spēles prezentācija un spēles dizaina dokuments Eksāmens tiek vērtēts, ja students ir 1) izpildījis visus moduļa uzdevumus; 2) dalība praktiskās nodarbībās. Kompetence: - Ir izpratne par skaņas dizaina lomu spēlēs, imersīvas skaņas tehnisko izveidi, imersiju kā stratēģiju mākslā. - Darbu skate - spēles prezentācija un spēles dizaina dokuments Eksāmens tiek vērtēts, ja students ir 1) izpildījis visus moduļa uzdevumus; 2) dalība praktiskās nodarbībās. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Patstāvīgie darbi - 50%
Darbu skate - spēles prezentācija un spēles dizaina dokuments - 50% |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Priekšzināšanas | - | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Studiju kursa plānojums |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||