Kods | LA1409 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Cilvēka anatomija un fizioloģija I | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Pamatstudiju, Profesionālais | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Sports | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Liepājas akadēmija | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Dina Berloviene | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 3.0 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Studiju kursā apgūst zināšanas un prasmes, kas nepieciešamas zinātniski pamatotai studējošo profesionālajai darbībai veselības un fizisko aktivitāšu jomā, patstāvīgai problēmu kritiskai izvērtēšanai un risināšanai saistībā ar sporta un veselības mācības satura īstenošanu, integrējot citu mācību jomu saturu.. Studiju kursā apgūst zināšanas un prasmes par cilvēka ķermeņa uzbūvi, fizioloģiskajiem procesiem organismā un funkcionēšanas pamatprincipiem dažādos vecumposmos.. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Studiju kursa mērķis: dot iespēju studentam veidot izpratni par cilvēka anatomiju, organisma funkcijām un to regulācijas mehānismiem, veicinot studenta profesionālu kompetenci Veselības un fiziskās aktivitātes jomā. Studiju kursa uzdevumi: - iegūt pamatzināšanas par orgānu un orgānu sistēmu uzbūvi - apgūt zināšanas par orgānu sistēmu darbības fizioloģiskajiem procesiem; - izprast morfoloģiskās un fizioloģiskās izmaiņas dažādos vecumposmos; - attīstīt praktiskās iemaņas pielietot iegūtās zināšanas veselības veicināšanā un veselīga dzīvesveida organizēšanā. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
ZINĀŠANAS:
1. Pārzina cilvēka organisma uzbūvi;
2. Ir izpratne par fizioloģisko funkciju regulācijas mehānismiem;
3. Ir zināšanas par augošu bērnu anatomiskajām un fizioloģiskajām īpatnībām atsevišķos vecumposmos. - Kursa vērtējumu veido kumulatīvais abu daļu vidējais vērtējums. Katras
daļas vērtējumu veido:
1. Piedalīšanās un aktīva līdzdalība nodarbībās;
2. Praktisko darbu izpilde: Apgūto tematu materiālu apkopojums, darba lapu aizpilde;
3. Nokārtoti starppārbaudījumi ( kolokviji);
4. Sekmīgi nokārtots eksāmens. PRASMES: 1. Nosaka un demonstrē organisma struktūras uz mulāžām un plakātiem; 2. Izskaidro skolēnu organisma augšanas un attīstības īpatnības; 3. Prot iegūtās zināšanas par anatomiski fizioloģisko rādītāju izmaiņām bērna, pusaudža un jaunieša vecumā izmantot praksē. - Kursa vērtējumu veido kumulatīvais abu daļu vidējais vērtējums. Katras daļas vērtējumu veido: 1. Piedalīšanās un aktīva līdzdalība nodarbībās; 2. Praktisko darbu izpilde: Apgūto tematu materiālu apkopojums, darba lapu aizpilde; 3. Nokārtoti starppārbaudījumi ( kolokviji); 4. Sekmīgi nokārtots eksāmens. KOMPETENCE: 1. Ir zināšanas par muskuļu darbību dažādās fizisko aktivitāšu kustībās; 2. Izmanto iegūtās zināšanas, piemērojot katram skolēnu vecumposmam atbilstošāko fizisko aktivitāšu slodzi aktivitāšu un veselības veicināšanā. - Kursa vērtējumu veido kumulatīvais abu daļu vidējais vērtējums. Katras daļas vērtējumu veido: 1. Piedalīšanās un aktīva līdzdalība nodarbībās; 2. Praktisko darbu izpilde: Apgūto tematu materiālu apkopojums , darba lapu aizpilde; 3. Nokārtoti starppārbaudījumi ( kolokviji) 4. Sekmīgi nokārtots eksāmens. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
1. Patstāvīgā darba izpilde - 30%
2. Starppārbaudījumi - 30% Eksāmens - 40% |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Bioloģijas cikla priekšmeti vidusskolas kursu apjomā | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|