Kods | LA1403 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Modulis "Sākumizglītības skolotājs (4.-6. klase)": Matemātikas joma: Matemātika, tās metodika II | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Pamatstudiju, Profesionālais | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Pedagoģija | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Liepājas akadēmija | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Inese Briška | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 4.0 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Kursa apguves gaitā studenti iegūst zināšanas, prasmes un radošas pieejas pieredzi, kuru izmantos un tālāk attīstīs, mācot matemātiku skolā; gūst pārliecību, ka matemātika palīdz skolēniem attīstīt argumentācijas spēju, patstāvīgu loģisko domāšanu, māca pieņemt racionālus lēmumus. Kursā tiek aplūkots 4. – 6. klases matemātikas mācīšanas saturs, metodes, mācību līdzekļi un mācību darba organizācijas formas. Praktiskajās nodarbībās studenti gūst prasmes un kompetenci matemātikas stundu modelēšanā, augstākās grūtuma pakāpes uzdevumu risināšanā.. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Kursa mērķi: Iegūt izpratni par skaitļu kopu, lielumu un ģeometrisko objektu teorētiskajiem pamatiem un to mācīšanu matemātikas kursā kompetencēs balstītā izglītībā. Kursa uzdevumi: 1. Iepazīstināt studentus ar matemātikas priekšmeta apguves mērķiem katrā klasē un katrā tēmā. 2. Iegūt zināšanas par skaitļu un ģeometrisko figūru kopām, lielumiem. Apgūt prasmi plānot, realizēt matemātikas mācību kompetencēs balstītā pieejā. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Zināšanas:
1. Zina par matemātikas mācību priekšmeta saturu, tā pēctecību.
2. Zina par mācību pieejām, paņēmieniem un metodēm, to veidiem.
3. Zina skaitļu un ģeometrisko figūru kopas, lielumus. - Noslēguma pārbaudījums: Noslēguma pārbaudījuma veids – rakstisks eksāmens. Noslēguma pārbaudījumu studenti kārto tikai tad, ja ir kārtoti visi starppārbaudījumi. Studiju kursa apguve tā noslēgumā tiek vērtēta 10 ballu skalā. Prasmes: 4. Modelē skaitļus un darbības ar tiem. 5. Sagatavo un lieto mācību metodiskos materiālus matemātikas mācību satura apguvē. - Noslēguma pārbaudījums: Noslēguma pārbaudījuma veids – rakstisks eksāmens. Noslēguma pārbaudījumu studenti kārto tikai tad, ja ir kārtoti visi starppārbaudījumi. Studiju kursa apguve tā noslēgumā tiek vērtēta 10 ballu skalā. Kompetences: 6. Organizē mūsdienīgu, kompetencēs balstītu, mācību procesu atbilstoši skolēnu attīstības tendencēm, interesēm un vajadzībām. - Noslēguma pārbaudījums: Noslēguma pārbaudījuma veids – rakstisks eksāmens. Noslēguma pārbaudījumu studenti kārto tikai tad, ja ir kārtoti visi starppārbaudījumi. Studiju kursa apguve tā noslēgumā tiek vērtēta 10 ballu skalā. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
1. starppārbaudījums. Temata nobeiguma darbs. - 25%
2. starppārbaudījums. Stundas fragmenta plāns, kurā tiek mērķtiecīgi izmantotas informācijas tehnoloģijas. - 25% 3. starppārbaudījums. Stundas plāns ar problēmrisināšanas un pētniecisko pieeju. - 25% Noslēguma pārbaudījuma veids – rakstisks eksāmens. - 25% |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Matemātika, tās metodika I. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|