| Kods | RA0474 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Nosaukums | Informācijas un komunikācijas tehnoloģijas | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Līmenis un tips | Pamatstudiju, Profesionālais | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Tematiskā joma | Datormācība | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Struktūrvienība | Rēzeknes akadēmija | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Mācībspēks | Iluta Arbidāne | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Kredītpunkti | 3.0 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Daļas | 1 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Anotācija |
Kursā tiek apgūtas padziļinātas teorētiskās zināšanas un praktiskās iemaņas darbam ar informācijas sistēmām un datubāzēm drošības un imigrācijas jomā.. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Studiju kursa saturs |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Kursa mērķis: Attīstīt praktiskās iemaņas organizējot darbu ar informācijas sistēmām, veicot datu apstrādi un analīzi, ievērojot datu aizsardzību, kā arī pilnveidot praktiskā darba iemaņas un prasmes datoru lietošanā informācijas | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Prot noformēt dokumentus izmantojot datoru lietojumprogrammas, ievērojot dokumentu noformēšanas noteikumus. - Kontroldarbs, ieskaite Spēj organizēt darbu ar informācijas sistēmām, veicot datu apstrādi un analīzi, ievērojot datu aizsardzību. - Kontroldarbs, ieskaite Prot plānot, vadīt un koordinēt struktūrvienības darbību, kā arī organizēt darbu komandā. - Kontroldarbs, ieskaite |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Patstāvīgā darba vērtējums - 30%
1 kontroldarba vērtējuma. - 10% Ieskaites novērtējums - 60% |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Priekšzināšanas | - | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Studiju kursa plānojums |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||