| Kods | RA0382 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Nosaukums | Praktiskā svešvaloda (angļu) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Līmenis un tips | Pamatstudiju, Profesionālais | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Tematiskā joma | Valodas | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Struktūrvienība | Rēzeknes akadēmija | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Mācībspēks | Svetlana Iļjina | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Kredītpunkti | 3.0 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Daļas | 1 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Anotācija |
Studiju kurss piedāvā studentiem iespēju attīstīt svešvalodas prasmes atbilstoši ES vienotājam valodu apguves līmenim, pilnveidot angļu valodas kompetenci un iemācīties to pielietot praktiski, kā arī apgūt lietišķo angļu valodu informācijas ieguvei un sniegšanai. Studiju kurss piedāvā apgūt profesionālo terminoloģiju interjera un priekšmetu dizaina jomā.. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Studiju kursa saturs |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Kursa mērķis: Paplašināt studentu profesionālās terminoloģijas zināšanās, lai attīstītu studentu lasīšanas prasmes profesionālā jomā. Kursa mērķis ir attīstīt komunikācijas kompetenci, apspriežot dažādus jautājumus profesionālās situācijās un vidē. Studiju kursa uzdevumi: 1. Pilnveidot studentu profesionālās terminoloģijas zināšanās dizaina un tehnologiju jomā. 2. Paplašināt redzes loku un iemācīt atlasīt, apstrādāt un analizēt jaunāko informāciju par dizaina tehnoloģijām pasaulē, lasot profesionālo oriģinālo literatūru. 3. Pilnveidot komunikācijas kompetenci, prezentējot profesionālo diskursu, formulējot, izskaidrojot un argumentējot pētījumu rezultātus. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Zināšanas
1. Spēj sniegt nepieciešamus faktus, informāciju un teorijas profesionālā jomā angļu valodā
2. Spēj sekot jaunākai informācijai par dizaina tehnoloģijām pasaulē, lasot profesionālo oriģinālo literatūru - Referātu sagatavošana
Terminu glosārija sagatavošana
Prasmes 1. Spēj izmantot apgūtās zināšanas praktisku uzdevumu veikšanā angļu valodā 2. Spēj piedalīties pārrunās, diskusijās ar klientiem un kolēģiem profesionālā angļu valodā 3. Spēj pastāvīgi atlasīt un apstrādāt vajadzīgo informāciju, lai veiktu izpēti angļu valodā profesionālās jomās - Diskusijas Informācijas apskats Kompetence 1. Spēj pilnveidot savas problēmu risināšanas prasmes, kurās ir saistītas ar svešvalodas pielietošanu 2. Spēj veikt darbu gan individuāli, gan strādājot komandā, sagatavojot prezentācijas angļu valodā savā profesionālā jomā 3. Spēj izprast profesionālo diskursu dažādos literāros stilos, parādīt lingvistiskās zināšanas tekstu izpratnē - Prezentācijas sagatavošana Grupu darbs informācijas apstrādē Teksta analīze |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Vārdu krājuma pārbaude - 40%
Piedalīšanās lekcijās, seminārnodarbībās un diskusijās (uzdodot jautājumus un iesaistoties problēmu apspriešanā) - 30% Patstāvīgo darbu izpilde - 30% |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Priekšzināšanas | B1-B2 level of general English | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Studiju kursa plānojums |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||