| Kods | RA0291 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Nosaukums | Elektronikas pamati | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Līmenis un tips | Pamatstudiju, Profesionālais | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Tematiskā joma | Elektronika un telekomunikācijas | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Struktūrvienība | Rēzeknes akadēmija | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Mācībspēks | Ritvars Rēvalds | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Kredītpunkti | 3.0 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Daļas | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Anotācija |
Kursā tiek apskatīti elektronikā pielietojamie materiāli, viņu īpašības uz izmantošana elektroniskās ierīcēs. Tiek apskatītas populārākās elektroniskās ierīces, viņu praktiskā pielietošana, analizētas loģiskās shēmas, viņu izstrāde. . |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Studiju kursa saturs |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Iepazīstināt studentus ar elektronikā izmantojamo materiālu uzbūvi, īpašībām un to izmainīšanas paņēmieniem, apskatīt populārākās rūpnieciskajā elektronikā izmantojamās ierīces, praktiski noteikt viņu fizikālos parametrus, dod ieskatu šo ierīču izmantošanā. Zināšanas 1. Elektronikas teorētiskie pamati. 2. Raksturot elektronisko pamatierīču darbības principus un praktiskās pielietošanas iespējas 3. Raksturot datorā izmantojamās elektroniskās ierīces, to darbības principus Prasmes 1. Realizēt loģiskās shēmas izmantojot FPLES 2. Izvēlēties sistēmām nepieciešamās elektronikas komponentes, izpildelementus, ierīces. Kompetence 1. Analizēt elektronisku shēmu darbību 2. Spēja saprast un prognozēt detaļu bojājuma/ sagraušanas iemeslus | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Analizēt elektronisku shēmu darbību - Laboratorijas darbu aizstāvēšana Spēja saprast un prognozēt detaļu bojājuma/ sagraušanas iemeslus - Laboratorijas darbu aizstāvēšana Raksturot datorā izmantojamās elektroniskās ierīces, to darbības principus - Kontroldarbs, Laboratorijas darbu aizstāvēšana Realizēt loģiskās shēmas izmantojot FPLES - Eksāmens, kontroldarbs Raksturot elektronisko pamatierīču darbības principus un praktiskās pielietošanas iespējas - Eksāmens kā noslēguma zināšanu pārbaudījums. Izvēlēties sistēmām nepieciešamās elektronikas komponentes, izpildelementus, ierīces. - Eksāmens kā noslēguma zināšanu pārbaudījums. Zināšanas Elektronikas teorētiskie pamati. - Eksāmens kā noslēguma zināšanu pārbaudījums. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Semestra laikā studentam ir jāizstrādā un jāaizstāv laboratorijas darbus - 30%
Kontroldarba vērtējums - 10% Eksāmenā kas ietver sevī 2 teorijas jautājumus un 1 praktisko uzdevumu - 60% |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Priekšzināšanas | Fizika | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Studiju kursa plānojums |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||