Kods | RA0277 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Datoru arhitektūra | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Pamatstudiju, Profesionālais | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Datormācība | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Rēzeknes akadēmija | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Pēteris Grabusts | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 3.0 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Kurss dod priekšstatu par tipisku datorsistēmu ar Intel procesoru bāzi uzbūvi, uzmanību akcentējot uz principiem, kas ir kopēji dažādas arhitektūras skaitļotājiem. Apskatīti svarīgākie datoru organizācijas un funkcionēšanas aspekti no programmētāja viedokļa; izskatītas būtiskāko datora arhitektūras komponentu īpatnības un to ietekme uz programmas koda kvalitāti. Dotas pamatzināšanas zema līmeņa programmēšanas valodā Assembler.. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Kursa mērķis ir sniegt padziļinātas zināšanas par datorsistēmu konfigurāciju un datoru aparatūras programmēšanas galvenajiem principiem.Kompetences: orientējas datorsistēmas ierīču funkcionēšanas programmas kodā, spēj pielietot zema līmeņa programmēšanas valodu datoru arhitektūras analīzē. Prasmes: prot analizēt mūsdienu procesoru organizāciju tipus, pārzina svarīgāko datora komponentu struktūru un funkcijas. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Zina un izprot datoru arhitektūras koncepcijas
Pārzina datorsistēmu uzbūves un funkcionēšanas shēmas. - Eksāmens. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Dalība un aktivitātes praktiskajās nodarbībās - 40%
Patstāvīgais darbs - 20% Eksāmens - 40% |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Datormācība | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|