| Kods | RA0272 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Nosaukums | Datorspēļu izstrāde I | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Statuss | Brīvās izvēles | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Līmenis un tips | Pamatstudiju, Profesionālais | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Tematiskā joma | Datormācība | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Struktūrvienība | Rēzeknes akadēmija | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Mācībspēks | Imants Zarembo | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Kredītpunkti | 3.0 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Daļas | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Anotācija |
Studiju kursā studenti iegūst teorētiskās un praktiskās zināšanas par videospēļu dizaina principiem un rīkiem, izglītojošo spēļu izstrādi, spēļu mehānikām, stāstījuma veidošanu, kā arī spēļu izstrādes procesiem un metodēm. Kursa ietvaros tiek apgūta spēļu prototipēšana un dizaina testēšana, vienlaikus pilnveidojot prasmes sagatavot spēles dizaina dokumentu.. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Studiju kursa saturs |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Studiju kursa mērķis ir sniegt teorētiskās un praktiskās zināšanas par videospēļu dizainu un tā rīkiem, izglītojošajām spēlēm, spēļu mehānikām, stāstījumu, spēļu izstrādes procesu un metodēm, spēļu prototipēšanu un dizaina testēšanu. Studiju kursa uzdevumi: 1. Attīstīt prasmi analizēt un pielietot videospēļu dizaina principus un kompetenci izvēlēties atbilstošus rīkus spēļu izstrādei dažādos kontekstos. 2. Veidot prasmi izstrādāt izglītojošo spēļu konceptus un kompetenci integrēt tajos pedagoģiskās pieejas un mērķauditorijas vajadzības. 3. Pilnveidot prasmi modelēt un piemērot spēļu mehānikas un stāstījuma struktūras un kompetenci tās izmantot, lai nodrošinātu lietotāja iesaisti un spēles mērķu sasniegšanu. 4. Stiprināt prasmi prototipēt un testēt spēļu dizainu un kompetenci kritiski izvērtēt rezultātus, identificēt uzlabojumu iespējas un īstenot nepieciešamās korekcijas. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Spēj analizēt un izskaidrot videospēļu dizaina pamatprincipus, mehānikas un stāstījuma veidošanas metodes, kā arī izvērtēt izglītojošo spēļu potenciālu. - Noslēguma pārbaudījums – praktiskā darba prezentācija. Students spēj izskaidrot spēļu dizaina pamatprincipus, analizēt mehānikas un stāstījumu, kā arī izvērtēt izglītojošo spēļu potenciālu, izmantojot precīzu terminoloģiju, argumentus un piemērus. Prot pielietot spēļu dizaina rīkus un metodes, izstrādāt spēles prototipu un veikt tā testēšanu, identificējot un analizējot dizaina uzlabojumu iespējas. - Prasībām atbilstoša prototipa un tā testēšanas procesa atspoguļojums spēles dizaina dokumentā. Students prot pielietot spēļu dizaina rīkus un metodes, izstrādāt prototipu, veikt tā testēšanu un analizēt rezultātus, identificējot iespējamos dizaina uzlabojumus. Spēj izstrādāt spēles dizaina dokumentu, argumentēti pamatot dizaina risinājumus un prezentēt tos profesionālā līmenī. - Ieskaite. Students spēj sagatavot prasībām atbilstošu spēles dizaina dokumentu, pamatot izvēlētos risinājumus un prezentēt tos profesionālā un argumentētā veidā. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Prasībām atbilstoši izstrādāts un termiņā iesniegts spēles dizaina dokuments - 80%
Noslēguma pārbaudījums - praktiskā darba prezentācija - 20% |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Priekšzināšanas | Programmēšanas pamati | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Studiju kursa plānojums |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||