| Kods | RA0264 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Nosaukums | Programminženierija | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Līmenis un tips | Pamatstudiju, Profesionālais | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Tematiskā joma | Datormācība | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Struktūrvienība | Rēzeknes akadēmija | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Mācībspēks | Artis Teilāns | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Kredītpunkti | 3.0 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Daļas | 1 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Anotācija |
Kurss iepazīstina ar svarīgākajiem konceptiem, tādiem kā programmatūras procesi, spējās izstrādes metodes, galvenās programmatūras izstrādes aktivitātes sākot no prasību inženierijas un beidzot ar sistēmu ieviešanu un uzturēšanu un tālāko attīstību. Akcents tiek likts uz prasību inženieriju, arhitektuālo projektēšanu un sistēmas modelēšanu.. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Studiju kursa saturs |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Kursa mērķis ir sniegt pamatinformāciju par programminženierijas priekšmetu, programmatūras izstrādes dzīves ciklu, prasību inženieriju un praktiski iegūt iemaņas kas nepieciešamas programmatūras izstrādes darbu veikšanai un prasību inženierijas nodrošināšanai. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Zināšanas:
1. Par programmatūras izstrādes dzīves ciklu.
2. Par UML modelēšanu.
3. Prasību inženieriju.
4. Informācijas sistēmu projektēšanu. - Praktiskie darbi, eksāmens Prasmes: 5. Izstrādāt UML modeļus galvenajos programmatūras izstrādes dzīves cikla etapos. 6. Izstrādāt programmatūras prasību specifikāciju. 7. Izstrādāt programmatūras projektējuma sastāvdaļas. - Praktiskie darbi, eksāmens Kompetence: 8. Programmatūras izstrādes veikšanā un darbu organizēšanā. 9. Sistēmas arhitektūras izstrādē. - Praktiskie darbi, eksāmens |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Dalības un aktivitātes praktisko nodarbību stundās. - 5%
Sekmīgi izstrādāts un aizstāvēts praktiskais darbs. Praktiskā darba izpildes vērtējuma ietekme. - 45% Atbildes uz 3 jautājumiem par lekciju kursā apskatītajām tēmām. Eksāmena atbilžu novērtējuma ietekme. - 50% |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Priekšzināšanas | - | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Studiju kursa plānojums |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||