| Kods | RA0143 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Nosaukums | Sabiedrisko attiecību vadība | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Līmenis un tips | Augstākā līmeņa, Akadēmiskais | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Tematiskā joma | Sociālās zinātnes | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Struktūrvienība | Rēzeknes akadēmija | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Mācībspēks | Sandra Sprudzāne | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Kredītpunkti | 3.0 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Daļas | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Anotācija |
Studiju kursā ir paredzēts dot iespēju studentiem gūt padziļinātas teorētiskās, metodoloģiskās un praktiskās zināšanas par sabiedrisko attiecību nozīmi uzņēmumā, vadības veidiem, pārvaldes struktūrām un struktūru iekšējiem un ārējiem aspektiem. Programma paredz apgūtās iemaņas izmantot uzņēmuma sabiedrisko attiecību nišas izvērtēšanai un uzlabošanai. Studiju kursa tēmas ietver sabiedrisko attiecību darbības izpēti, stratēģiju izstrādi un plānošanu, pārzina mērķauditoriju, kā arī praktiskus rīkus, ar ko ir iespējams veicināt sabiedriskās attiecības. . |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Studiju kursa saturs |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Zināšanas: pārzina sabiedrisko attiecību principus, sabiedrisko attiecību modeļus un galvenos sabiedrisko attiecību instrumentus. Izpratne: izprot sabiedrisko attiecību darbības principus. Izprot sabiedrisko attiecību lomu un struktūru kultūras, izglītības un ekonomikas jomās. Pielietošana: patstāvīgi iegūt, atlasīt un analizēt informāciju par konkrēta uzņēmuma sabiedrisko attiecību iekšējo un ārējo vidi; prot izveidot preses relīzi, spēj novērtēt mērķauditorijas, medija atšķirības, pārzina preses relīzes izplatīšanas nosacījumus. Analīze: izmantojot apgūtos teorētiskos pamatu, spēj pētīt un analizēt sabiedrisko attiecību iekšējo un ārējo vidi; spēj kritiski analizēt organizāciju komunikāciju un to novērtēt. Sintēze: spēj formulēt un analītiski aprakstīt sabiedrisko attiecību problēmas konkrētajā laika periodā, parādīt zinātnisku pieeju problēmu risināšanā. Izvērtēšana: spēj kritiski vērtēt sabiedrisko attiecību darbību un veidot ieteikumus tās efektivitātes uzlabošanai. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Izprot sabiedrisko attiecību vadības principus
Izmantojot apgūtos teorētiskos pamatus spēj pētīt un analizēt sabiedrisko attiecību iekšējo un ārējo vidi - Z1 Dalība diskusijās – aktīva iesaistīšanās semināros un grupu diskusijās; eksāmens.
Z2 Dalība diskusijās – aktīva iesaistīšanās semināros un grupu diskusijās; prezentācijas un referāti – spēj analizēt un nodot informāciju auditorijai. Patstāvīgi iegūt, atlasīt un analizēt informāciju par konkrēta uzņēmuma sabiedrisko attiecību iekšējo un ārējo vidi - P1 Dalība diskusijās – studenta aktīva iesaistīšanās semināros un grupu diskusijās; prezentācijas un referāti – spēj analizēt un nodot informāciju auditorijai. P2 Praktiskie darbi – prasmju un kompetenču pārbaude kampaņas vai plāna izstrādē; prezentācijas un referāti – spēj analizēt un nodot informāciju auditorijai. P3 Praktiskie darbi – prasmju un kompetenču pārbaude kampaņas vai plāna izstrādē. Pieņemt lēmumus par atbilstošas stratēģijas izvēli uzņēmuma sabiedrisko attiecību iekšējās vai ārējās vides uzlabošanai - P1 Dalība diskusijās – studenta aktīva iesaistīšanās semināros un grupu diskusijās; prezentācijas un referāti – spēj analizēt un nodot informāciju auditorijai. P2 Praktiskie darbi – prasmju un kompetenču pārbaude kampaņas vai plāna izstrādē; prezentācijas un referāti – spēj analizēt un nodot informāciju auditorijai. P3 Praktiskie darbi – prasmju un kompetenču pārbaude kampaņas vai plāna izstrādē. Spēj sastādīt rīcības plānu uzņēmuma atpazīstamības ieviešanai tirgū - P1 Dalība diskusijās – studenta aktīva iesaistīšanās semināros un grupu diskusijās; prezentācijas un referāti – spēj analizēt un nodot informāciju auditorijai. P2 Praktiskie darbi – prasmju un kompetenču pārbaude kampaņas vai plāna izstrādē; prezentācijas un referāti – spēj analizēt un nodot informāciju auditorijai. P3 Praktiskie darbi – prasmju un kompetenču pārbaude kampaņas vai plāna izstrādē. Pieņemt lēmumus par atbilstošas stratēģijas izstrādi un realizēšanu - K1 Dalība diskusijās – aktīva iesaistīšanās semināros un grupu diskusijās; prezentācijas un referāti – spēj analizēt un nodot informāciju auditorijai; eksāmens. K2 Dalība diskusijās – aktīva iesaistīšanās semināros un grupu diskusijās; prezentācijas un referāti – spēj analizēt un nodot informāciju auditorijai. Spēj formulēt un analītiski aprakstīt sabiedrisko attiecību problēmas konkrētajā laika periodā, parādīt zinātnisku pieeju problēmu risināšanā - K1 Dalība diskusijās – aktīva iesaistīšanās semināros un grupu diskusijās; prezentācijas un referāti – spēj analizēt un nodot informāciju auditorijai; eksāmens. K2 Dalība diskusijās – aktīva iesaistīšanās semināros un grupu diskusijās; prezentācijas un referāti – spēj analizēt un nodot informāciju auditorijai. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Seminārnodarbības un praktiskās nodarbības studiju kursa laikā - 50%
Teorētisks eksāmens - 50% |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Priekšzināšanas | Priekšzināšanas nav nepieciešamas | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Studiju kursa plānojums |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||