RA0135 Stratēģiskā mārketinga vadīšana

Kods RA0135
Nosaukums Stratēģiskā mārketinga vadīšana
Statuss Obligātais/Ierobežotās izvēles
Līmenis un tips Augstākā līmeņa, Profesionālais
Tematiskā joma Vadība un administrēšana
Struktūrvienība Rēzeknes akadēmija
Mācībspēks Iluta Arbidāne, Daina Znotiņa
Kredītpunkti 3.0
Daļas 1
Anotācija Studiju kurss ietver mārketinga stratēģiskās vadības sistēmas un līmeņu izpēti un analīzi mūsdienu digitālajā vidē, tirgus analīzi, stratēģisko lēmumu mērķtirgus un produkta pozīcijas izvēli, konkurences stratēģiju izvēli digitālajā transformācijā, mārketinga stratēģijas izstrādi un efektivitātes kontroli..
Studiju kursa saturs
Saturs Pilna un nepilna laika klātienes studijas Nepilna laika neklātienes studijas
Kontaktstundas Patstāvīgais darbs Kontaktstundas Patstāvīgais darbs
1. Mārketinga pamatnostādņu (orientāciju, koncepciju) attīstība un izmantošanas iespējas 2 6 0 0
2. Mārketinga stratēģiskā vadība uzņēmuma vadības sistēmā 2 6 0 0
3. Tirgus analīze mārketinga stratēģiskajā vadībā 4 8 0 0
4. Galvenie stratēģiskie lēmumi mērķtirgus un produkta pozīcijas izvēlē 2 6 0 0
5. Produkta stratēģiskā vadīšana 2 6 0 0
6. Cenu noteikšana mārketinga stratēģiskajā vadīšanā 2 6 0 0
7. Vietas, virzīšanas un personāla stratēģiskā vadīšana 4 8 0 0
8, Konkurences stratēģiju izvēle pēc uzņēmuma vietas tirgū 4 8 0 0
9. Mārketinga efektivitātes mērīšana un kontrole 2 6 0 0
Kopā: 24 60 0 0
Mērķis un uzdevumi, izteikti
kompetencēs un prasmēs
Kursa mērķis ir veidot izpratni par mūsdienu mārketinga stratēģiju kā neatņemamu uzņēmuma stratēģijas sastāvdaļu digitālajā laikmetā, dažādu mārketinga stratēģiju un to lietošanas iespēju apguvi.
Sasniedzamie studiju
rezultāti un to vērtēšana
Spēj parādīt stratēģiskā mārketinga vadīšanai raksturīgās augsti specializētas zināšanas un šo zināšanu kritisku izpratni. - Praktiskās nodarbības, patstāvīgais darbs, eksāmens
Izmantojot apgūtos teorētiskos pamatus, specializētas problēmu risināšanas prasmes, integrējot zināšanas no dažādām jomām spēj pieņemt lēmumus par atbilstošāko mārketinga stratēģiju uzņēmumā, prot analizēt dažādas konkurences stratēģijas, izstrādāt mārketinga stratēģiju, radot jaunas zināšanas. - Praktiskās nodarbības, patstāvīgais darbs, eksāmens
Izmantojot jaunas stratēģiskas pieejas prast attīstīt stratēģiskā mārketinga vadīšanu mainīgajos, sarežģītajos nenoteiktības apstākļos, veikt teorētisku ieguldījumu profesionālo zināšanu paaugstināšanā un praktisku ieguldījumu stratēģiskā mārketinga vadīšanas procesa uzlabošanā. - Praktiskās nodarbības, patstāvīgais darbs, eksāmens
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji
1. Aktīva dalība praktiskajās nodarbībās un vērtējums par praktisko darbu izpildi - 30%
2. Kursa apguves laikā izstrādāta un prezentēta mārketinga stratēģija - 40%
3. Eksāmena rezultāti - 30%
 
Priekšzināšanas Mārketings
Studiju kursa plānojums
Daļa KP Stundas Pārbaudījumi
Lekcijas Prakt. d. Lab. Ieskaite Eksāmens Darbs
1 3.0 12.0 12.0 0.0 *

Pieteikties uz šo kursu

[Kursa apraksts PDF formātā]