| Kods | RA0135 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Nosaukums | Stratēģiskā mārketinga vadīšana | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Līmenis un tips | Augstākā līmeņa, Profesionālais | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Tematiskā joma | Vadība un administrēšana | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Struktūrvienība | Rēzeknes akadēmija | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Mācībspēks | Iluta Arbidāne, Daina Znotiņa | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Kredītpunkti | 3.0 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Daļas | 1 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Anotācija |
Studiju kurss ietver mārketinga stratēģiskās vadības sistēmas un līmeņu izpēti un analīzi mūsdienu digitālajā vidē, tirgus analīzi, stratēģisko lēmumu mērķtirgus un produkta pozīcijas izvēli, konkurences stratēģiju izvēli digitālajā transformācijā, mārketinga stratēģijas izstrādi un efektivitātes kontroli.. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Studiju kursa saturs |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Kursa mērķis ir veidot izpratni par mūsdienu mārketinga stratēģiju kā neatņemamu uzņēmuma stratēģijas sastāvdaļu digitālajā laikmetā, dažādu mārketinga stratēģiju un to lietošanas iespēju apguvi. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Spēj parādīt stratēģiskā mārketinga vadīšanai raksturīgās augsti specializētas zināšanas un šo zināšanu kritisku izpratni. - Praktiskās nodarbības, patstāvīgais darbs, eksāmens Izmantojot apgūtos teorētiskos pamatus, specializētas problēmu risināšanas prasmes, integrējot zināšanas no dažādām jomām spēj pieņemt lēmumus par atbilstošāko mārketinga stratēģiju uzņēmumā, prot analizēt dažādas konkurences stratēģijas, izstrādāt mārketinga stratēģiju, radot jaunas zināšanas. - Praktiskās nodarbības, patstāvīgais darbs, eksāmens Izmantojot jaunas stratēģiskas pieejas prast attīstīt stratēģiskā mārketinga vadīšanu mainīgajos, sarežģītajos nenoteiktības apstākļos, veikt teorētisku ieguldījumu profesionālo zināšanu paaugstināšanā un praktisku ieguldījumu stratēģiskā mārketinga vadīšanas procesa uzlabošanā. - Praktiskās nodarbības, patstāvīgais darbs, eksāmens |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
1. Aktīva dalība praktiskajās nodarbībās un vērtējums par praktisko darbu izpildi - 30%
2. Kursa apguves laikā izstrādāta un prezentēta mārketinga stratēģija - 40% 3. Eksāmena rezultāti - 30% |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Priekšzināšanas | Mārketings | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Studiju kursa plānojums |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||