Kods | RA0124 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Uzņēmējdarbība e–vidē | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Pamatstudiju, Profesionālais | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Vadība un administrēšana | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Rēzeknes akadēmija | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Inta Kotāne | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 6.0 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Studiju kursā ietver tēmas par uzņēmējdarbības e-vidē būtību un likumsakarībām, norēķinu iespējām, interneta mārketinga risinājumiem un tiesisko regulējumu. Apgūstot studiju kursu studenti spēs analizēt un novērtēt uzņēmuma darbību e-vidē, t.sk. uzņēmējdarbības uzsākšanas iespējas e-vidē, e-vidē izmantotās maksājumu sistēmas un interneta mārketinga risinājumus. . |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Studiju kursa mērķis ir veidot izpratni, attīstīt iemaņas un prasmes novērtēt uzņēmuma darbību e-vidē. Studiju kursa uzdevumi: - veidot daudzpusīgu izpratni par uzņēmējdarbības attīstības virzieniem e-vidē; - pilnveidot spēju izvērtēt uzņēmējdarbības e-vidē biznesa modeļus un to piemērotību dažādās nozarēs un tirgos; - attīstīt prasmi analizēt un formulēt uzņēmējdarbības uzsākšanas soļus e-vidē, iekļaujot nepieciešamos tehniskos, juridiskos un finanšu aspektus; - veicināt kritisko domāšanu, analizējot interneta mārketinga rīku efektivitāti un to stratēģisku pielietošanu uzņēmuma virzībai e-vidē; - attīstīt spēju patstāvīgi iegūt, atlasīt un analizēt uzņēmuma darbību e-vidē, identificēt problēmas un meklēt to risinājumus. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
1. Zināšanas: - 1. Zināšanas: 1.1. Izprot uzņēmējdarbības e-vidē attīstības tendences. - Tests, prezentācija, situāciju analīze, individuāli / grupās veicami uzdevumi, kontroldarbs, eksāmens. Precizitāte un atbilstība, loģiska argumentācija un analīze, praktisks pielietojums, prezentācijas un komunikācijas prasmes. 1.2. Orientējas uzņēmējdarbības e-vidē pamatjēdzienos, likumsakarībās un tiesiskajā regulējumā. - Tests, prezentācija, situāciju analīze, individuāli / grupās veicami uzdevumi, kontroldarbs, eksāmens. Precizitāte un atbilstība, loģiska argumentācija un analīze, praktisks pielietojums, prezentācijas un komunikācijas prasmes. 2. Prasmes: - 2. Prasmes: 2.1. Spēj formulēt un analītiski aprakstīt uzņēmējdarbības uzsākšanu e-vidē, maksājumu sistēmas, tiesisko vidi un interneta mārketinga pielietošanas iespējas. - Tests, prezentācija, situāciju analīze, individuāli / grupās veicami uzdevumi, kontroldarbs, eksāmens. Precizitāte un atbilstība, loģiska argumentācija un analīze, praktisks pielietojums, prezentācijas un komunikācijas prasmes. 2.2. Spēj analizēt un novērtēt uzņēmumu darbību, problēmas un risinājumus e-vidē. - Tests, prezentācija, situāciju analīze, individuāli / grupās veicami uzdevumi, kontroldarbs, eksāmens. Precizitāte un atbilstība, loģiska argumentācija un analīze, praktisks pielietojums, radošums un orģinalitāte, prezentācijas un komunikācijas prasmes 3. Kompetence: - 3. Kompetence: 3.1. Spēj patstāvīgi analizēt interneta mārketinga instrumentus un novērtēt to izmantošanas iespējas uzņēmuma virzībai e-vidē. - Tests, prezentācija, situāciju analīze, individuāli / grupās veicami uzdevumi, kontroldarbs, eksāmens. Precizitāte un atbilstība, loģiska argumentācija un analīze, praktisks pielietojums, radošums un orģinalitāte, prezentācijas un komunikācijas prasmes |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Aktīva dalība praktiskajās nodarbībās un vērtējums par praktisko darbu izpildi. - 15%
Patstāvīgais darbs (prezentācijas/ situāciju analīze/ individuāli / grupās veicami uzdevumi/ testi). - 30% Kontroldarbi. - 15% Eksāmens. - 40% |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Pamatzināšanas ekonomikā, mārketingā un informācijas un komunikāciju tehnoloģijās (IKT), prasme apkopot un analizēt informāciju. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|