| Kods | RA0121 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Nosaukums | Tūrisma ģeogrāfija | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Līmenis un tips | Pamatstudiju, Profesionālais | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Tematiskā joma | Vadība un administrēšana | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Struktūrvienība | Rēzeknes akadēmija | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Mācībspēks | Iveta Dembovska | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Kredītpunkti | 3.0 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Daļas | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Anotācija |
Kursā tiek skatītas tūrisma attīstības tendences pasaulē, tūrisma veidu attīstība pasaules reģionos, tūrisma un dabas vides mijattiecību modelis, ģeogrāfisko resursu sadalījums un izmantošana tūrismā, tūristu piesaistes objekti.. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Studiju kursa saturs |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Studiju kursa mērķis: Attīstīt studentu izpratni par tūrisma ģeogrāfijas pamatprincipiem, pasaules reģionu tūrisma attīstības tendencēm, ģeogrāfisko resursu nozīmi un tūrisma un vides savstarpējo mijiedarbību, lai veicinātu kompetenci analizēt un izmantot ģeogrāfisko informāciju tūrisma plānošanā un attīstībā. Studiju kursa uzdevumi (ietverot prasmes un kompetences): Attīstīt kompetenci analizēt tūrisma attīstības tendences dažādos pasaules reģionos, izvērtējot to ietekmi uz vietējo ekonomiku, sabiedrību un vidi. Pilnveidot prasmi atpazīt un klasificēt dažādus tūrisma veidus, izprotot to attīstību un nozīmi konkrētās ģeogrāfiskās teritorijās. Attīstīt spēju izmantot ģeogrāfisko informāciju un resursu sadalījuma analīzi, lai noteiktu tūrisma potenciālu un ilgtspējīgas attīstības iespējas konkrētos reģionos. Pilnveidot prasmi identificēt un izvērtēt tūristu piesaistes objektus, izprast to nozīmi tūrisma plānošanā un mērķauditoriju piesaistē. Attīstīt starpdisciplināru domāšanu un sistēmisku pieeju tūrisma un vides mijiedarbības modeļu izpratnē, veicinot atbildīgu attieksmi pret dabas resursiem tūrisma attīstībā. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
1. Spēj parādīt uzņēmuma vadītāja profesijai raksturīgās pamata un specializētas zināšanas un šo zināšanu kritisku izpratni, tajā skaitā daļai zināšanu iesniedzoties uzņēmuma vadītāja profesijas augstākajā sasniegumu līmenī/ Izmantojot apgūtos teorētiskos pamatus spēj analizēt ekonomikas un tūrisma attīstības tendences pasaulē, tūrisma resursus, objektus. - Praktiskās nodarbības,
patstāvīgais darbs, kontroldarbs, eksāmens
Izmantojot apgūtos teorētiskos pamatus spēj analizēt ekonomikas un tūrisma attīstības tendences pasaulē, tūrisma resursus, objektus. - Praktiskās nodarbības, patstāvīgais darbs, kontroldarbs, eksāmens 2. Izmantojot apgūtos uzņēmējdarbības teorētiskos pamatus un prasmes, veikt profesionālu darbību uzņēmuma vadītāja profesionālās kompetences ietvaros/ Pieņemt lēmumus par atbilstoša tūrisma veida attīstīšanu izmantojot resursus. Patstāvīgi iegūt, atlasīt un analizēt informāciju par tūrisma veidiem pasaules reģionos., Spēj izmantot informācijas tehnoloģijas darbam. - Praktiskās nodarbības, patstāvīgais darbs, kontroldarbs, eksāmens Pieņemt lēmumus par atbilstoša tūrisma veida attīstīšanu izmantojot resursus. - Praktiskās nodarbības, patstāvīgais darbs, kontroldarbs, eksāmens Patstāvīgi iegūt, atlasīt un analizēt informāciju par tūrisma veidiem pasaules reģionos., Spēj izmantot informācijas tehnoloģijas darbam - Praktiskās nodarbības, patstāvīgais darbs, kontroldarbs, eksāmens 3. Patstāvīgi iegūt, atlasīt un analizēt informāciju un to izmantot, pieņemt lēmumus un risināt problēmas uzņēmējdarbības nozarē/ Spēj formulēt un analītiski aprakstīt tūrisma ģeogrāfijas problēmas konkrētajā laika periodā, parādīt zinātnisku pieeju problēmu risināšanā. Spēj analizēt vides faktorus, kas ietekmē uzņēmuma darbību. - Praktiskās nodarbības, patstāvīgais darbs, kontroldarbs, eksāmens Spēj formulēt un analītiski aprakstīt tūrisma ģeogrāfijas problēmas konkrētajā laika periodā, parādīt zinātnisku pieeju problēmu risināšanā. - Praktiskās nodarbības, patstāvīgais darbs, kontroldarbs, eksāmens Spēj analizēt vides faktorus, kas ietekmē uzņēmuma darbību. - Praktiskās nodarbības, patstāvīgais darbs, kontroldarbs, eksāmens |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
aktīvas dalības praktiskajās nodarbības un vērtējums par praktisko darbu izpildi - 20%
vērtējums par kontroldarbu - 10% patstāvīgā darba novērtējums - 20% eksāmena novērtējums - 50% |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Priekšzināšanas | Eiropas ekonomiskā integrācija, Tirgzinība | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Studiju kursa plānojums |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||