| Kods | RA0119 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Nosaukums | Starptautiskais mārketings | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Līmenis un tips | Pamatstudiju, Profesionālais | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Tematiskā joma | Vadība un administrēšana | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Struktūrvienība | Rēzeknes akadēmija | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Mācībspēks | Iveta Dembovska | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Kredītpunkti | 3.0 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Daļas | 1 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Anotācija |
Kursā ietverta jautājumu izpēte par starptautiskā mārketinga būtību, starptautisko vidi, informācijas un pētniecības sistēmu izpēti starptautiskā mērogā, starptautiskā tirgus segmentēšanu, kultūras ietekmi uz mārketinga pasākumiem, konkurentu analīzi starptautiskajā tirgū, mārketinga mix elementu – produkts, cena, sadale, virzīšana starptautiskajā tirgū analīzi un piemērošanu.. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Studiju kursa saturs |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Studiju kursa mērķis: Sniegt studentiem padziļinātas zināšanas un praktiskas iemaņas par starptautiskā mārketinga principiem un darbību, akcentējot tirgus izpēti, segmentēšanu, mārketinga stratēģiju pielāgošanu starptautiskajā vidē un mārketinga mix elementu efektīvu piemērošanu dažādos kultūras un ekonomiskos kontekstos. Studiju kursa uzdevumi: Analizēt starptautiskā mārketinga vidi un izprast tās ietekmi uz uzņēmuma darbību ārvalstu tirgos. Apgūt informācijas iegūšanas un tirgus izpētes metodes starptautiskajā kontekstā. Izvērtēt kultūras un citu sociālo faktoru ietekmi uz mārketinga stratēģiju izstrādi un ieviešanu. Attīstīt prasmes pielāgot un integrēt mārketinga mix elementus – produktu, cenu, sadali un virzīšanu – starptautiskā tirgus apstākļos. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
1. Spēj parādīt uzņēmējdarbības jomas svarīgāko jēdzienu un likumsakarību izpratni/Spēj parādīt mārketinga kopumā un konkrēti starptautiskā mārketinga svarīgāko jēdzienu un likumsakarību izpratni. - Praktiskās nodarbības, patstāvīgais darbs, kontroldarbs, eksāmens Izmantojot apgūtos teorētiskos pamatus spēj pētīt un analizēt starptautisko mārketinga vidi. - Praktiskās nodarbības, patstāvīgais darbs, kontroldarbs, eksāmens 2. Formulēt un analītiski aprakstīt informāciju, problēmas un risinājumus uzņēmējdarbības nozarē, tos izskaidrot un argumentēti diskutēt par tiem gan ar speciālistiem, gan ar nespeciālistiem. Pieņemt lēmumus un rast radošus risinājumus mainīgos vai neskaidros apstākļos/ Spēj lietot zināšanas un metodes, lai izskaidrotu ilgtspējīgas attīstības jautājumus un veiktu pierādījumos balstītus secinājumus. - Praktiskās nodarbības, patstāvīgais darbs, kontroldarbs, eksāmens Spēj formulēt un analītiski aprakstīt starptautiskā mārketinga problēmas konkrētajā laika periodā, parādīt zinātnisku pieeju problēmu risināšanā. Pieņemt lēmumus par atbilstošas mārketinga stratēģijas izvēli starptautiskajam tirgum. - Praktiskās nodarbības, patstāvīgais darbs, kontroldarbs, eksāmens 3. Patstāvīgi iegūt, atlasīt un analizēt informāciju un to izmantot, pieņemt lēmumus un risināt problēmas uzņēmējdarbības nozarē/Patstāvīgi iegūt, atlasīt un analizēt informāciju par dalību starptautiskajā tirgū. Spēj sastādīt mārketinga plānu produkta ieviešanai starptautiskajā tirgū. - Praktiskās nodarbības, patstāvīgais darbs, kontroldarbs, eksāmens |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
1) Dalība lekcijās un praktisko darbu novērtējums
- 10%
2) Kontroldarba vērtējums - 20% 3) Patstāvīgo darbu vērtējums - 20% 4) Eksāmena vērtējums - 50% |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Priekšzināšanas | Tirgzinība | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Studiju kursa plānojums |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||