| Kods | RA0118 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Nosaukums | Sociālo tīklu mārketings | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Līmenis un tips | Pamatstudiju, Profesionālais | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Tematiskā joma | Vadība un administrēšana | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Struktūrvienība | Rēzeknes akadēmija | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Mācībspēks | Inta Kotāne | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Kredītpunkti | 3.0 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Daļas | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Anotācija |
Studiju kursā studējošie iegūst zināšanas, kā arī attīsta prasmes un kompetences par sociālo tīklu mārketinga būtību, likumsakarībām, mārketinga stratēģiju veidošanu, komunikācijas plānošanu un mārketinga aktivitāšu izvērtēšanu sociālajos tīklos. Apgūstot kursa saturu, studējošie apgūst prasmes analizēt un izvērtēt dažādu sociālo tīklu mārketinga īpatnības un to izmantošanas iespējas uzņēmumu darbības rezultātu uzlabošanai.. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Studiju kursa saturs |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Studiju kursa mērķis ir veidot izpratni par sociālo tīklu mārketinga iespējām un risinājumiem ekonomikas globalizācijas kontekstā,attīstot studentu prasmes un kompetences plānot, īstenot un novērtēt sociālo tīklu izmantošanas iespējas uzņēmuma mērķu sasniegšanai. Studiju kursa uzdevumi: - veidot izpratni par sociālo tīklu mārketinga nozīmi digitālajā komunikācijā un uzņēmuma attīstībā; - attīstīt spēju analizēt un pielāgot saturu dažādu sociālo tīklu specifikai, atbilstoši auditorijas uzvedībai un zīmola identitātei; - attīstīt spēju izstrādāt sociālo tīklu mārketinga stratēģiju, ietverot mērķauditorijas definēšanu, satura plānošanu un piemērotāko kanālu izvēli; - attīstīt spēju lietot dažādas sociālo tīklu platformas (Facebook, Instagram, TikTok, YouTube, LinkedIn u.c.) mārketinga kampaņu īstenošanai; - veicināt spēju kritiski izvērtēt sociālo mediju kampaņu rezultātus un pielietot analītikas rīkus to efektivitātes novērtēšanai. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
1.Zināšanas: - 1.Zināšanas: 1.1. Spēj parādīt sociālo tīklu mārketinga svarīgāko jēdzienu un likumsakarību izpratni. - Tests, kontroldarbs, eksāmens. Precizitāte un atbilstība, lieto precīzu terminoloģiju. 1.2. Orientējas galvenajās digitālā mārketinga un sociālo tīklu stratēģijās, platformu specifikā un to piemērotībā konkrētas jomas uzņēmumu vajadzībām. - Tests, prezentācija, individuāli / grupās veicami uzdevumi, kontroldarbs, eksāmens. Precizitāte un atbilstība, loģiska argumentācija un analīze, praktisks pielietojums, prezentācijas un komunikācijas prasmes. 2. Prasmes: - 2. Prasmes: 2.1. Prot plānot un izstrādāt sociālo tīklu mārketinga kampaņu, iekļaujot mērķauditorijas izvēli, satura stratēģiju un atbilstošus kanālus. - Prezentācija, individuāli / grupās veicami uzdevumi, kontroldarbs, eksāmens. Precizitāte un atbilstība, loģiska argumentācija un analīze, praktisks pielietojums, prezentācijas un komunikācijas prasmes. 2.2. Spēj patstāvīgi izvērtēt un īstenot sociālo tīklu mārketinga risinājumus uzņēmuma komunikācijas un attīstības mērķu sasniegšanai. - Prezentācija, individuāli / grupās veicami uzdevumi, kontroldarbs, eksāmens. Precizitāte un atbilstība, loģiska argumentācija un analīze, praktisks pielietojums, radošums un orģinalitāte, prezentācijas un komunikācijas prasmes. 3. Kompetence: - 3. Kompetence: 3.1. Prot pielāgot mārketinga saturu dažādu sociālo tīklu prasībām, ievērojot zīmola stilu un auditorijas uzvedību. - Prezentācija, individuāli / grupās veicami uzdevumi, kontroldarbs, eksāmens. Precizitāte un atbilstība, loģiska argumentācija un analīze, praktisks pielietojums, prezentācijas un komunikācijas prasmes. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Aktīva dalība praktiskajās nodarbības un vērtējums par praktisko darbu izpildi. - 15%
Patstāvīgais darbs (prezentācijas/ individuāli un grupās veicami uzdevumi/ testi). - 30% Kontroldarbs. - 15% Eksāmens. - 40% |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Priekšzināšanas | Pamatzināšanas mārketingā un informācijas un komunikāciju tehnoloģijās (IKT), prasme apkopot un analizēt informāciju. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Studiju kursa plānojums |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||