| Kods | RA0116 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Nosaukums | Reklāmas tekstu analīze un izstrāde | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Līmenis un tips | Pamatstudiju, Profesionālais | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Tematiskā joma | Sociālās zinātnes | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Struktūrvienība | Rēzeknes akadēmija | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Mācībspēks | Sandra Sprudzāne | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Kredītpunkti | 3.0 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Daļas | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Anotācija |
Studiju kursā tiek strādāts, izmantojot uz problēmām balstīto mācīšanās metodi, tādēļ līdztekus reklāmas koncepta izpratnei tiek aplūkota uzņēmumu darbības specifika; identificēti esošie komunikācijas paņēmieni, noteiktas problēmas un izstrādāti to risinājumi. Studenti analizē un sistematizē uzņēmuma darbībai nepieciešamo komunikāciju, piedāvā radošas idejas reklāmas kampaņām, kā arī sagatavo atbilstošus reklāmas tekstus.. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Studiju kursa saturs |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Studiju kursā tiek sniegtas teorētiskas zināšanas reklāmas teorijā, akcentējot valodas, psiholoģijas un kultūras aspektus, attīstītas analītiskās prasmes, analizējot, veidojot un interpretējot reklāmas tekstus. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
1. Zināšanas: Spēj parādīt attiecīgās vadības zinātnes jomas svarīgāko jēdzienu un likumsakarību izpratni/ Izprot reklāmas lomu un uzdevumus komunikācijas un vadības zinātnes kontekstā. - Seminārs: reklāmas starpdisciplinārais raksturs. 2. Prasmes (spēja lietot zināšanas, komunikācija, vispārējās prasmes): Patstāvīgi strukturēt savu mācīšanos, virzīt savu un padoto tālāku mācīšanos un profesionālo pilnveidi, parādīt zinātnisku pieeju problēmu risināšanā, uzņemties atbildību un iniciatīvu, veicot darbu individuāli, komandā vai vadot citu cilvēku darbu; pieņemt lēmumus un rast radošus risinājumus mainīgos vai neskaidros apstākļos/ Spēj domāt radoši, izstrādājot reklāmas kampaņas; spēj orientēties reklāmas veidu dažādībā, spēj raksturot reklāmu lingvistiskās un semiotiskās tendences un analizēt reklāmas tekstus, izmantojot zinātnisku pieeju. - Praktiskās nodarbības: piecu drukāto reklāmas saukļu valodas analīze. 3. Kompetences. Patstāvīgi iegūt, atlasīt un analizēt informāciju un to izmantot, pieņemt lēmumus un risināt problēmas uzņēmējdarbības nozarē/ Spēj analītiski diskutēt par reklāmas veidošanas principiem, mūsdienu attīstības tendencēm; izvēlēties uzņēmēja vajadzībām atbilstošāko reklāmas veidu, kanālu un tā tekstu. - Praktiskās nodarbības: reklāmas kampaņas koncepcijas plānošana un izstrāde. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Praktiskie darbi - 40%
Reklāmas kampaņas izstrāde - 40% Teorētisko zināšanu tests - 20% |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Priekšzināšanas | Priekšzināšanas nav nepieciešamas. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Studiju kursa plānojums |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||