RA0113 Patērētāju uzvedība

Kods RA0113
Nosaukums Patērētāju uzvedība
Statuss Obligātais/Ierobežotās izvēles
Līmenis un tips Pamatstudiju, Profesionālais
Tematiskā joma Vadība un administrēšana
Struktūrvienība Rēzeknes akadēmija
Mācībspēks Daina Znotiņa
Kredītpunkti 6.0
Daļas 1
Anotācija Kursā tiek apgūtas pētījumu metodes un rīki patērētāju izpratnei, kā arī analizētas digitālās vides un jaunāko tehnoloģiju (sociālie mediji, e-komercija, mākslīgais intelekts) radītās pārmaiņas patēriņa uzvedībā. Tiek attīstītas prasmes pielietot teorētiskās zināšanas praktiskos pētījumos un uzņēmuma tirgvedības stratēģijās..
Studiju kursa saturs
Saturs Pilna un nepilna laika klātienes studijas Nepilna laika neklātienes studijas
Kontaktstundas Patstāvīgais darbs Kontaktstundas Patstāvīgais darbs
1. Ievads patērētāju uzvedībā 4 10 0 0
2. Lēmumu pieņemšanas procesi 6 10 0 0
3. Patērētāju individuālās atšķirības: demogrāfija, dzīvesveids, vērtības, personība 8 12 0 0
4. Ekonomiskie faktori: ienākumi, cenas, inflācija, e-komercijas ietekme 8 12 0 0
5. Sociālo grupu ietekme: ģimene, viedokļu līderi, influenceri 8 12 0 0
6. Kultūra un vide: tradīcijas, subkultūras, globalizācija, ilgtspēja 8 12 0 0
7. Personiskie faktori 8 12 0 0
8. Psiholoģiskie faktori 8 12 0 0
9. Patērētāju uzvedības pētījumi 6 12 0 0
Kopā: 64 104 0 0
Mērķis un uzdevumi, izteikti
kompetencēs un prasmēs
Kursa mērķis ir sniegt zināšanas par patērētāju uzvedības modeļiem un lēmumu pieņemšanas procesiem, atklāj individuālo, sociālo, kultūras un psiholoģisko faktoru ietekmi uz patērētāju izvēli.
Sasniedzamie studiju
rezultāti un to vērtēšana
Izprot patērētāju uzvedības teorijas, lēmumu pieņemšanas modeļus un ietekmējošos faktorus - Praktiskās nodarbības, patstāvīgais darbs, eksāmens
Spēj analizēt individuālos, sociālos un kultūras aspektus, kas ietekmē patērētāju izvēli - Praktiskās nodarbības, patstāvīgais darbs, eksāmens
Prot plānot un veikt patērētāju uzvedības pētījumus, apstrādāt un interpretēt datus - Praktiskās nodarbības, patstāvīgais darbs, eksāmens
Spēj izmantot digitālos rīkus patērētāju uzvedības analīzei (tiešsaistes aptaujas, sociālo mediju analītika, Google Analytics) - Praktiskās nodarbības, patstāvīgais darbs, eksāmens
Spēj skaidri prezentēt pētījumu rezultātus un pamatot secinājumus - Praktiskās nodarbības, patstāvīgais darbs, eksāmens
Prot vērtēt patērētāju uzvedības aspektus, ievērojot ētikas un ilgtspējīgas attīstības principus - Praktiskās nodarbības, patstāvīgais darbs, eksāmens
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji
1. Aktīva dalība praktiskajās nodarbībās un vērtējuma par praktisko darbu izpildi - 30%
2. Kursa apguves laikā izstrādāts un prezentēts patstāvīgais darbs (patērētāju uzvedības pētījums) - 40%
3. Eksāmena rezultāti - 30%
 
Priekšzināšanas Tirgzinība
Studiju kursa plānojums
Daļa KP Stundas Pārbaudījumi
Lekcijas Prakt. d. Lab. Ieskaite Eksāmens Darbs
1 6.0 32.0 32.0 0.0 *