| Kods | RA0113 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Nosaukums | Patērētāju uzvedība | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Līmenis un tips | Pamatstudiju, Profesionālais | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Tematiskā joma | Vadība un administrēšana | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Struktūrvienība | Rēzeknes akadēmija | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Mācībspēks | Daina Znotiņa | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Kredītpunkti | 6.0 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Daļas | 1 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Anotācija |
Kursā tiek apgūtas pētījumu metodes un rīki patērētāju izpratnei, kā arī analizētas digitālās vides un jaunāko tehnoloģiju (sociālie mediji, e-komercija, mākslīgais intelekts) radītās pārmaiņas patēriņa uzvedībā. Tiek attīstītas prasmes pielietot teorētiskās zināšanas praktiskos pētījumos un uzņēmuma tirgvedības stratēģijās.. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Studiju kursa saturs |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Kursa mērķis ir sniegt zināšanas par patērētāju uzvedības modeļiem un lēmumu pieņemšanas procesiem, atklāj individuālo, sociālo, kultūras un psiholoģisko faktoru ietekmi uz patērētāju izvēli. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Izprot patērētāju uzvedības teorijas, lēmumu pieņemšanas modeļus un ietekmējošos faktorus - Praktiskās nodarbības, patstāvīgais darbs, eksāmens Spēj analizēt individuālos, sociālos un kultūras aspektus, kas ietekmē patērētāju izvēli - Praktiskās nodarbības, patstāvīgais darbs, eksāmens Prot plānot un veikt patērētāju uzvedības pētījumus, apstrādāt un interpretēt datus - Praktiskās nodarbības, patstāvīgais darbs, eksāmens Spēj izmantot digitālos rīkus patērētāju uzvedības analīzei (tiešsaistes aptaujas, sociālo mediju analītika, Google Analytics) - Praktiskās nodarbības, patstāvīgais darbs, eksāmens Spēj skaidri prezentēt pētījumu rezultātus un pamatot secinājumus - Praktiskās nodarbības, patstāvīgais darbs, eksāmens Prot vērtēt patērētāju uzvedības aspektus, ievērojot ētikas un ilgtspējīgas attīstības principus - Praktiskās nodarbības, patstāvīgais darbs, eksāmens |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
1. Aktīva dalība praktiskajās nodarbībās un vērtējuma par praktisko darbu izpildi - 30%
2. Kursa apguves laikā izstrādāts un prezentēts patstāvīgais darbs (patērētāju uzvedības pētījums) - 40% 3. Eksāmena rezultāti - 30% |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Priekšzināšanas | Tirgzinība | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Studiju kursa plānojums |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||