| Kods | RA0111 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Nosaukums | Pakalpojumu mārketinga vadība | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Līmenis un tips | Pamatstudiju, Profesionālais | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Tematiskā joma | Vadība un administrēšana | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Struktūrvienība | Rēzeknes akadēmija | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Mācībspēks | Ēvalds Višķers | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Kredītpunkti | 3.0 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Daļas | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Anotācija |
Kursa apguvē tiek izmantotas diskusijas un praktiskās nodarbības ar aktīvu studentu iesaisti; praktisku piemēru risināšana un analīze; darbs grupās, pakalpojumu uzņēmējdarbības gadījumu izpēte, uzņēmējdarbības spēles un citas praktiskas metodes kompetenču apguvei.. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Studiju kursa saturs |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Studiju kursa mērķis ir attīstīt studentu zināšanas un prasmes pakalpojumu mārketinga vadībā, nodrošinot spēju analizēt un novērtēt pakalpojumu tirgus informāciju, izprast mārketinga stratēģijas un ētikas principus, kā arī plānot un īstenot pakalpojumu nozares mārketinga aktivitātes. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Demonstrē izpratni par pakalpojumu mārketinga teorētiskajiem pamatiem un praktisko pielietojumu. - Formālā vērtēšana (eksāmens, kontroldarbs, praktisko darbu rezultāti) ļaus novērtēt precizitāti un atbilstību. Prot pielietot pakalpojumu kvalitātes un klientu apmierinātības vadības metodes. - Formatīvā vērtēšana veicinās radošuma un komunikācijas prasmju attīstīšanu.Tā arī ļauj uzlabot loģisko argumentāciju un analīzi, pakāpeniski attīstot spēju pamatot savu viedokli. Demonstrē prasmes izmantot digitālos rīkus un inovatīvas pieejas pakalpojumu vadībā. - Formatīvā vērtēšana veicinās radošuma un komunikācijas prasmju attīstīšanu.Tā arī ļauj uzlabot loģisko argumentāciju un analīzi, pakāpeniski attīstot spēju pamatot savu viedokli. Spēj strādāt komandā, pieņemt lēmumus un prezentēt pētījumu rezultātus. - Summatīvā vērtēšana sniegs iespēju integrēti novērtēt visus kritērijus: gan praktisko pielietojumu un spēju izmantot teorētiskās zināšanas reālās situācijās, gan radošumu un oriģinalitāti. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Kontroldarbs - 25%
Patstāvīgā darba vērtējums - 25% Praktisko darbu vērtējums - 25% Gala eksāmens - 25% |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Priekšzināšanas | Mārketings, patērētāju uzvedība | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Studiju kursa plānojums |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||