RA0111 Pakalpojumu mārketinga vadība

Kods RA0111
Nosaukums Pakalpojumu mārketinga vadība
Statuss Obligātais/Ierobežotās izvēles
Līmenis un tips Pamatstudiju, Profesionālais
Tematiskā joma Vadība un administrēšana
Struktūrvienība Rēzeknes akadēmija
Mācībspēks Ēvalds Višķers
Kredītpunkti 3.0
Daļas 1
Anotācija Kursa apguvē tiek izmantotas diskusijas un praktiskās nodarbības ar aktīvu studentu iesaisti; praktisku piemēru risināšana un analīze; darbs grupās, pakalpojumu uzņēmējdarbības gadījumu izpēte, uzņēmējdarbības spēles un citas praktiskas metodes kompetenču apguvei..
Studiju kursa saturs
Saturs Pilna un nepilna laika klātienes studijas Nepilna laika neklātienes studijas
Kontaktstundas Patstāvīgais darbs Kontaktstundas Patstāvīgais darbs
Ievads pakalpojumu mārketingā 2 6 2 10
Pakalpojumu mārketinga komplekss (7P modelis) 6 8 2 12
Pakalpojumu mārketinga stratēģija 6 8 2 12
Pakalpojumu kvalitātes vadība 6 8 2 12
Pakalpojumu mārketinga vadības pamatelementi. Pakalpojumu procesa modelis. 6 8 2 10
Mārketinga plāna saturs un nepieciešamība 6 8 2 10
Kopā: 32 46 12 66
Mērķis un uzdevumi, izteikti
kompetencēs un prasmēs
Studiju kursa mērķis ir attīstīt studentu zināšanas un prasmes pakalpojumu mārketinga vadībā, nodrošinot spēju analizēt un novērtēt pakalpojumu tirgus informāciju, izprast mārketinga stratēģijas un ētikas principus, kā arī plānot un īstenot pakalpojumu nozares mārketinga aktivitātes.
Sasniedzamie studiju
rezultāti un to vērtēšana
Demonstrē izpratni par pakalpojumu mārketinga teorētiskajiem pamatiem un praktisko pielietojumu. - Formālā vērtēšana (eksāmens, kontroldarbs, praktisko darbu rezultāti) ļaus novērtēt precizitāti un atbilstību.
Prot pielietot pakalpojumu kvalitātes un klientu apmierinātības vadības metodes. - Formatīvā vērtēšana veicinās radošuma un komunikācijas prasmju attīstīšanu.Tā arī ļauj uzlabot loģisko argumentāciju un analīzi, pakāpeniski attīstot spēju pamatot savu viedokli.
Demonstrē prasmes izmantot digitālos rīkus un inovatīvas pieejas pakalpojumu vadībā. - Formatīvā vērtēšana veicinās radošuma un komunikācijas prasmju attīstīšanu.Tā arī ļauj uzlabot loģisko argumentāciju un analīzi, pakāpeniski attīstot spēju pamatot savu viedokli.
Spēj strādāt komandā, pieņemt lēmumus un prezentēt pētījumu rezultātus. - Summatīvā vērtēšana sniegs iespēju integrēti novērtēt visus kritērijus: gan praktisko pielietojumu un spēju izmantot teorētiskās zināšanas reālās situācijās, gan radošumu un oriģinalitāti.
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji
Kontroldarbs - 25%
Patstāvīgā darba vērtējums - 25%
Praktisko darbu vērtējums - 25%
Gala eksāmens - 25%
 
Priekšzināšanas Mārketings, patērētāju uzvedība
Studiju kursa plānojums
Daļa KP Stundas Pārbaudījumi
Lekcijas Prakt. d. Lab. Ieskaite Eksāmens Darbs
1 3.0 16.0 16.0 0.0 *

Pieteikties uz šo kursu

[Kursa apraksts PDF formātā]