RA0108 Klientu attiecību pārvaldība

Kods RA0108
Nosaukums Klientu attiecību pārvaldība
Statuss Obligātais/Ierobežotās izvēles
Līmenis un tips Pamatstudiju, Profesionālais
Tematiskā joma Vadība un administrēšana
Struktūrvienība Rēzeknes akadēmija
Mācībspēks Daina Znotiņa
Kredītpunkti 3.0
Daļas 1
Anotācija Kursā studējošajiem tiek attīstītas praktiskās iemaņas CRM stratēģiju izstrādē un to pielietošanā reālās uzņēmējdarbības situācijās, izmantojot aktuālus digitālos rīkus..
Studiju kursa saturs
Saturs Pilna un nepilna laika klātienes studijas Nepilna laika neklātienes studijas
Kontaktstundas Patstāvīgais darbs Kontaktstundas Patstāvīgais darbs
1. Ievads klientu attiecību pārvaldībā (CRM) 2 4 1 6
2. Klientu pieredzes vadība (Customer Experience - CX). Klienta ceļš (Customer Journey), piesaiste, noturēšana 2 4 1 6
3. Organizācijas kultūra un tās ietekme uz klientu attiecībām 2 4 1 6
4. CRM stratēģijas izstrāde. Segmentēšana, lojalitātes programmas, klientu vērtība 2 4 1 6
5. Analītiskā CRM: datu izmantošana un interpretācija. Klientu datu analīze, uzvedības modeļi, datu bāzes 4 4 2 6
6. Digitālie CRM rīki un tehnoloģijas. CRM sistēmas (Salesforce, HubSpot, Zoho u.c.), automatizācija 4 6 1 8
7. Sociālā CRM un daudzkanālu komunikācija. Klientu pārvaldība sociālajos tīklos, čatboti, e-pasti 4 6 1 8
8. CRM ieviešana un integrācija uzņēmumā. Sistēmu ieviešanas izaicinājumi, datu aizsardzība 4 6 1 8
9. Mārketinga automatizācija un personalizācija. Automatizēti kampaņu rīki, e-pastu personalizācija 4 6 1 8
10. CRM stratēģijas novērtēšana un uzlabošana. KPI, klientu lojalitātes mērījumi, klientu aptaujas 2 4 1 6
11. CRM pielietojuma izpētes un uzlabošanas priekšlikumu prezentācija 2 4 1 4
Kopā: 32 52 12 72
Mērķis un uzdevumi, izteikti
kompetencēs un prasmēs
Sniedz studējošajiem padziļinātu izpratni par klientu attiecību pārvaldību (CRM) kā stratēģisku uzņēmuma vadības instrumentu, kas palīdz piesaistīt, saglabāt un attīstīt attiecības ar klientiem, izmantojot mūsdienīgus datu, tehnoloģiju un komunikācijas rīkus. Kursā tiek apskatīti operacionālie, analītiskie un digitālie CRM aspekti, kā arī klientu pieredzes vadība, personalizācija un automatizācija.
Sasniedzamie studiju
rezultāti un to vērtēšana
Izprot klientu attiecību pārvaldības stratēģisko nozīmi, tās veidus (operacionālā, analītiskā, sociālā CRM) un tehnoloģisko attīstību - Praktiskās nodarbības, patstāvīgais darbs, eksāmens
Spēj izstrādāt, ieviest un novērtēt CRM risinājumus, balstoties uz uzņēmuma mērķiem un klientu vajadzībām - Praktiskās nodarbības, patstāvīgais darbs, eksāmens
Spēj analizēt klientu datus, segmentēt klientus un pielietot personalizācijas taktikas - Praktiskās nodarbības, patstāvīgais darbs, eksāmens
Pārzina CRM sistēmu darbību (piemēram, Salesforce, HubSpot, Zoho CRM u.c.), spēj pielietot digitālos rīkus klientu pārvaldībā - Praktiskās nodarbības, patstāvīgais darbs, eksāmens
Spēj strādāt komandā, risināt problēmas un veidot proaktīvas attiecības ar klientiem un kolēģiem - Praktiskās nodarbības, patstāvīgais darbs, eksāmens
Spēj pielietot CRM datus lēmumu pieņemšanā mārketingā, pārdošanā un klientu apkalpošanā - Praktiskās nodarbības, patstāvīgais darbs, eksāmens
Spēj piemērot klientu datu aizsardzības un ētikas principus (atbilstoši GDPR un citām regulām) - Praktiskās nodarbības, patstāvīgais darbs, eksāmens
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji
1. Aktīva dalība praktiskajās nodarbībās un vērtējums par praktisko darbu izpildi - 30%
2. Kursa apguves laikā izstrādāts un prezentēts patstāvīgais darbs - 40%
3. Eksāmena rezultāti - 30%
 
Priekšzināšanas Ievads uzņēmējdarbībā
Studiju kursa plānojums
Daļa KP Stundas Pārbaudījumi
Lekcijas Prakt. d. Lab. Ieskaite Eksāmens Darbs
1 3.0 16.0 16.0 0.0 *

Pieteikties uz šo kursu

[Kursa apraksts PDF formātā]