| Kods | RA0108 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Nosaukums | Klientu attiecību pārvaldība | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Līmenis un tips | Pamatstudiju, Profesionālais | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Tematiskā joma | Vadība un administrēšana | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Struktūrvienība | Rēzeknes akadēmija | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Mācībspēks | Daina Znotiņa | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Kredītpunkti | 3.0 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Daļas | 1 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Anotācija |
Kursā studējošajiem tiek attīstītas praktiskās iemaņas CRM stratēģiju izstrādē un to pielietošanā reālās uzņēmējdarbības situācijās, izmantojot aktuālus digitālos rīkus.. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Studiju kursa saturs |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Sniedz studējošajiem padziļinātu izpratni par klientu attiecību pārvaldību (CRM) kā stratēģisku uzņēmuma vadības instrumentu, kas palīdz piesaistīt, saglabāt un attīstīt attiecības ar klientiem, izmantojot mūsdienīgus datu, tehnoloģiju un komunikācijas rīkus. Kursā tiek apskatīti operacionālie, analītiskie un digitālie CRM aspekti, kā arī klientu pieredzes vadība, personalizācija un automatizācija. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Izprot klientu attiecību pārvaldības stratēģisko nozīmi, tās veidus (operacionālā, analītiskā, sociālā CRM) un tehnoloģisko attīstību - Praktiskās nodarbības, patstāvīgais darbs, eksāmens Spēj izstrādāt, ieviest un novērtēt CRM risinājumus, balstoties uz uzņēmuma mērķiem un klientu vajadzībām - Praktiskās nodarbības, patstāvīgais darbs, eksāmens Spēj analizēt klientu datus, segmentēt klientus un pielietot personalizācijas taktikas - Praktiskās nodarbības, patstāvīgais darbs, eksāmens Pārzina CRM sistēmu darbību (piemēram, Salesforce, HubSpot, Zoho CRM u.c.), spēj pielietot digitālos rīkus klientu pārvaldībā - Praktiskās nodarbības, patstāvīgais darbs, eksāmens Spēj strādāt komandā, risināt problēmas un veidot proaktīvas attiecības ar klientiem un kolēģiem - Praktiskās nodarbības, patstāvīgais darbs, eksāmens Spēj pielietot CRM datus lēmumu pieņemšanā mārketingā, pārdošanā un klientu apkalpošanā - Praktiskās nodarbības, patstāvīgais darbs, eksāmens Spēj piemērot klientu datu aizsardzības un ētikas principus (atbilstoši GDPR un citām regulām) - Praktiskās nodarbības, patstāvīgais darbs, eksāmens |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
1. Aktīva dalība praktiskajās nodarbībās un vērtējums par praktisko darbu izpildi - 30%
2. Kursa apguves laikā izstrādāts un prezentēts patstāvīgais darbs - 40% 3. Eksāmena rezultāti - 30% |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Priekšzināšanas | Ievads uzņēmējdarbībā | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Studiju kursa plānojums |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||