Kods | RA0091 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | E-komercija un interneta mārketings | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Pamatstudiju, Akadēmiskais | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Vadība un administrēšana | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Rēzeknes akadēmija | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Inta Kotāne | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 6.0 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Studiju kursā ietver tēmas par e-komercijas un interneta mārketinga būtību un likumsakarībām, norēķinu iespējām e-komercijā, interneta mārketinga risinājumiem un e-komercijas tiesisko regulējumu. Apgūstot studiju kursu studenti spēs analizēt un novērtēt uzņēmuma darbību e-vidē, t.sk. biznesa uzsākšanas iespējas e-vidē, e-komercijā izmantotās maksājumu sistēmas, interneta mārketinga risinājumus un e-komercijas tiesisko vidi. . |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Studiju kursa mērķis ir veidot izpratni par e-komercijas un interneta mārketinga risinājumiem, attīstīt iemaņas un prasmes novērtēt uzņēmuma darbību e-vidē. Studiju kursa uzdevumi: - veidot daudzpusīgu izpratni par e-komercijas attīstības virzieniem un interneta mārketinga lomu e-komercijas uzņēmumā; - pilnveidot spēju izvērtēt e-komercijas biznesa modeļus un to piemērotību dažādās nozarēs un tirgos; - attīstīt prasmi analizēt un formulēt biznesa uzsākšanas soļus e-vidē, iekļaujot nepieciešamos tehniskos, juridiskos un finanšu aspektus; - veicināt kritisko domāšanu, analizējot interneta mārketinga rīku efektivitāti un to stratēģisku pielietošanu e-komercijas uzņēmuma attīstībai; - attīstīt spēju patstāvīgi iegūt, atlasīt un analizēt e-komercijas uzņēmumu darbību, identificēt problēmas un meklēt risinājumus. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
1. Zināšanas: - 1. Zināšanas: 1.1. Izprot e-komercijas un interneta mārketinga attīstības tendences. - Tests, prezentācija, situāciju analīze, individuāli / grupās veicami uzdevumi, kontroldarbs, eksāmens. Precizitāte un atbilstība, loģiska argumentācija un analīze, praktisks pielietojums, prezentācijas un komunikācijas prasmes 1.2. Orientējas e-komercijas un interneta mārketinga pamatjēdzienos, likumsakarībās un tiesiskajā regulējumā. - Tests, prezentācija, situāciju analīze, individuāli / grupās veicami uzdevumi, kontroldarbs, eksāmens. Precizitāte un atbilstība, loģiska argumentācija un analīze, praktisks pielietojums, prezentācijas un komunikācijas prasmes 2. Prasmes: - 2. Prasmes: 2.1. Spēj formulēt un analītiski aprakstīt biznesa uzsākšanu e-vidē, maksājumu sistēmas, tiesisko vidi un interneta mārketinga pielietošanas iespējas. - Tests, prezentācija, situāciju analīze, individuāli / grupās veicami uzdevumi, kontroldarbs, eksāmens. Precizitāte un atbilstība, loģiska argumentācija un analīze, praktisks pielietojums, prezentācijas un komunikācijas prasmes 2.2. Spēj analizēt un novērtēt e-komercijas uzņēmumu darbību, problēmas un risinājumus. - Tests, prezentācija, situāciju analīze, individuāli / grupās veicami uzdevumi, kontroldarbs, eksāmens. Precizitāte un atbilstība, loģiska argumentācija un analīze, praktisks pielietojums, radošums un orģinalitāte, prezentācijas un komunikācijas prasmes 3. Kompetence: - 3. Kompetence: 3.1. Spēj patstāvīgi analizēt interneta mārketinga instrumentus un novērtēt to izmantošanas iespējas uzņēmuma virzībai e-vidē. - Tests, prezentācija, situāciju analīze, individuāli / grupās veicami uzdevumi, kontroldarbs, eksāmens. Precizitāte un atbilstība, loģiska argumentācija un analīze, praktisks pielietojums, radošums un orģinalitāte, prezentācijas un komunikācijas prasmes |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Aktīva dalība praktiskajās nodarbībās un vērtējums par praktisko darbu izpildi. - 15%
Patstāvīgais darbs (prezentācijas/ situāciju analīze/ individuāli / grupās veicami uzdevumi/ testi). - 30% Kontroldarbi. - 15% Eksāmens. - 40% |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Pamatzināšanas ekonomikā, mārketingā un informācijas un komunikāciju tehnoloģijās (IKT), prasme apkopot un analizēt informāciju. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|