RA0091 E-komercija un interneta mārketings

Kods RA0091
Nosaukums E-komercija un interneta mārketings
Statuss Obligātais/Ierobežotās izvēles
Līmenis un tips Pamatstudiju, Akadēmiskais
Tematiskā joma Vadība un administrēšana
Struktūrvienība Rēzeknes akadēmija
Mācībspēks Inta Kotāne
Kredītpunkti 6.0
Daļas 1
Anotācija Studiju kursā ietver tēmas par e-komercijas un interneta mārketinga būtību un likumsakarībām, norēķinu iespējām e-komercijā, interneta mārketinga risinājumiem un e-komercijas tiesisko regulējumu. Apgūstot studiju kursu studenti spēs analizēt un novērtēt uzņēmuma darbību e-vidē, t.sk. biznesa uzsākšanas iespējas e-vidē, e-komercijā izmantotās maksājumu sistēmas, interneta mārketinga risinājumus un e-komercijas tiesisko vidi. .
Studiju kursa saturs
Saturs Pilna un nepilna laika klātienes studijas Nepilna laika neklātienes studijas
Kontaktstundas Patstāvīgais darbs Kontaktstundas Patstāvīgais darbs
Digitalizācija un e-komercija. 8 12 0 0
Biznesa uzsākšana interneta vidē. 16 24 0 0
E-komercijā izmantotās maksājumu sistēmas. 8 12 0 0
Interneta mārketinga risinājumi e-komercijā. 22 34 0 0
E-komercijas tiesiskais regulējums. 8 12 0 0
Kopā: 62 94 0 0
Mērķis un uzdevumi, izteikti
kompetencēs un prasmēs
Studiju kursa mērķis ir veidot izpratni par e-komercijas un interneta mārketinga risinājumiem, attīstīt iemaņas un prasmes novērtēt uzņēmuma darbību e-vidē. Studiju kursa uzdevumi: - veidot daudzpusīgu izpratni par e-komercijas attīstības virzieniem un interneta mārketinga lomu e-komercijas uzņēmumā; - pilnveidot spēju izvērtēt e-komercijas biznesa modeļus un to piemērotību dažādās nozarēs un tirgos; - attīstīt prasmi analizēt un formulēt biznesa uzsākšanas soļus e-vidē, iekļaujot nepieciešamos tehniskos, juridiskos un finanšu aspektus; - veicināt kritisko domāšanu, analizējot interneta mārketinga rīku efektivitāti un to stratēģisku pielietošanu e-komercijas uzņēmuma attīstībai; - attīstīt spēju patstāvīgi iegūt, atlasīt un analizēt e-komercijas uzņēmumu darbību, identificēt problēmas un meklēt risinājumus.
Sasniedzamie studiju
rezultāti un to vērtēšana
1. Zināšanas: - 1. Zināšanas:
1.1. Izprot e-komercijas un interneta mārketinga attīstības tendences. - Tests, prezentācija, situāciju analīze, individuāli / grupās veicami uzdevumi, kontroldarbs, eksāmens. Precizitāte un atbilstība, loģiska argumentācija un analīze, praktisks pielietojums, prezentācijas un komunikācijas prasmes
1.2. Orientējas e-komercijas un interneta mārketinga pamatjēdzienos, likumsakarībās un tiesiskajā regulējumā. - Tests, prezentācija, situāciju analīze, individuāli / grupās veicami uzdevumi, kontroldarbs, eksāmens. Precizitāte un atbilstība, loģiska argumentācija un analīze, praktisks pielietojums, prezentācijas un komunikācijas prasmes
2. Prasmes: - 2. Prasmes:
2.1. Spēj formulēt un analītiski aprakstīt biznesa uzsākšanu e-vidē, maksājumu sistēmas, tiesisko vidi un interneta mārketinga pielietošanas iespējas. - Tests, prezentācija, situāciju analīze, individuāli / grupās veicami uzdevumi, kontroldarbs, eksāmens. Precizitāte un atbilstība, loģiska argumentācija un analīze, praktisks pielietojums, prezentācijas un komunikācijas prasmes
2.2. Spēj analizēt un novērtēt e-komercijas uzņēmumu darbību, problēmas un risinājumus. - Tests, prezentācija, situāciju analīze, individuāli / grupās veicami uzdevumi, kontroldarbs, eksāmens. Precizitāte un atbilstība, loģiska argumentācija un analīze, praktisks pielietojums, radošums un orģinalitāte, prezentācijas un komunikācijas prasmes
3. Kompetence: - 3. Kompetence:
3.1. Spēj patstāvīgi analizēt interneta mārketinga instrumentus un novērtēt to izmantošanas iespējas uzņēmuma virzībai e-vidē. - Tests, prezentācija, situāciju analīze, individuāli / grupās veicami uzdevumi, kontroldarbs, eksāmens. Precizitāte un atbilstība, loģiska argumentācija un analīze, praktisks pielietojums, radošums un orģinalitāte, prezentācijas un komunikācijas prasmes
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji
Aktīva dalība praktiskajās nodarbībās un vērtējums par praktisko darbu izpildi. - 15%
Patstāvīgais darbs (prezentācijas/ situāciju analīze/ individuāli / grupās veicami uzdevumi/ testi). - 30%
Kontroldarbi. - 15%
Eksāmens. - 40%
 
Priekšzināšanas Pamatzināšanas ekonomikā, mārketingā un informācijas un komunikāciju tehnoloģijās (IKT), prasme apkopot un analizēt informāciju.
Studiju kursa plānojums
Daļa KP Stundas Pārbaudījumi
Lekcijas Prakt. d. Lab. Ieskaite Eksāmens Darbs
1 6.0 31.0 31.0 0.0 *

Pieteikties uz šo kursu

[Kursa apraksts PDF formātā]