| Kods | RA0084 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Nosaukums | Sabiedriskās attiecības | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Līmenis un tips | Pamatstudiju, Akadēmiskais | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Tematiskā joma | Sociālās zinātnes | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Struktūrvienība | Rēzeknes akadēmija | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Mācībspēks | Sandra Sprudzāne | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Kredītpunkti | 3.0 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Daļas | 1 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Anotācija |
Studiju kursā apskatāmie jautājumi padziļina un sniedz zināšanas par sabiedrisko attiecību vadības vitālo lomu uzņēmuma iekšējās un ārējās vides plānošanā un attīstībā. Studiju kursa tēmas ietver sabiedrisko attiecību darbības izpēti, plānošanu, pārzina mērķauditoriju, kā arī praktiskus rīkus, ar ko ir iespējams veicināt sabiedriskās attiecības. . |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Studiju kursa saturs |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Zināšanas: pārzina sabiedrisko attiecību principus, sabiedrisko attiecību modeļus un galvenos sabiedrisko attiecību instrumentus. Izpratne: izprot sabiedrisko attiecību darbības principus. Izprot sabiedrisko attiecību lomu un struktūru kultūras, izglītības un ekonomikas jomās. Pielietošana: patstāvīgi iegūt, atlasīt un analizēt informāciju par konkrēta uzņēmuma sabiedrisko attiecību iekšējo un ārējo vidi; prot izveidot preses relīzi, spēj novērtēt mērķauditorijas, medija atšķirības, pārzina preses relīzes izplatīšanas nosacījumus. Analīze: izmantojot apgūtos teorētiskos pamatu, spēj pētīt un analizēt sabiedrisko attiecību iekšējo un ārējo vidi; spēj kritiski analizēt organizāciju komunikāciju un to novērtēt. Sintēze: spēj formulēt un analītiski aprakstīt sabiedrisko attiecību problēmas konkrētajā laika periodā, parādīt zinātnisku pieeju problēmu risināšanā. Izvērtēšana: spēj kritiski vērtēt sabiedrisko attiecību darbību un veidot ieteikumus tās efektivitātes uzlabošanai. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
1.Zināšanas
1.1.Izprot sabiedrisko attiecību darbības principus;
1.2.Izprot sabiedrisko attiecību lomu un struktūru kultūras, izglītības un ekonomikas jomās. - Dalība diskusijās – aktīva iesaistīšanās semināros un grupu diskusijās; eksāmens.
Dalība diskusijās – aktīva iesaistīšanās semināros un grupu diskusijās; prezentācijas un referāti – spēj analizēt un nodot informāciju auditorijai. Prasmes 2.1. Patstāvīgi iegūt, atlasīt un analizēt informāciju par konkrēta uzņēmuma sabiedrisko attiecību iekšējo un ārējo vidi; 2.2. Prot izveidot preses relīzi, spēj novērtēt mērķauditorijas, medija atšķirības, pārzina preses relīzes izplatīšanas nosacījumus; 2.3. Spēj izveidot, plānot un īstenot sabiedrisko attiecību kampaņu un komunikācijas plānu. - P1 Dalība diskusijās – studenta aktīva iesaistīšanās semināros un grupu diskusijās; prezentācijas un referāti – spēj analizēt un nodot informāciju auditorijai. P2 Praktiskie darbi – prasmju un kompetenču pārbaude kampaņas vai plāna izstrādē; prezentācijas un referāti – spēj analizēt un nodot informāciju auditorijai. P3 Praktiskie darbi – prasmju un kompetenču pārbaude kampaņas vai plāna izstrādē. Kompetence 3.1. Spēj analītiski vērtēt sabiedrisko attiecību problēmas konkrētajā laika periodā, parādīt zinātnisku pieeju problēmu risināšanā; 3.2. spēj kritiski vērtēt sabiedrisko attiecību darbību un veidot ieteikumus tās efektivitātes uzlabošanai. - K1 Dalība diskusijās – aktīva iesaistīšanās semināros un grupu diskusijās; prezentācijas un referāti – spēj analizēt un nodot informāciju auditorijai; eksāmens. K2 Dalība diskusijās – aktīva iesaistīšanās semināros un grupu diskusijās; prezentācijas un referāti – spēj analizēt un nodot informāciju auditorijai. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Projekts – sabiedrisko attiecību kampaņa
- 30%
Praktiskie darbi - 40% Teorētisko jautājumu eksāmens - 30% |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Priekšzināšanas | Nav nepieciešamas priekšzināšanas. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Studiju kursa plānojums |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||