| Kods | RA0076 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Nosaukums | Mārketinga pētījumu metodes | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Līmenis un tips | Pamatstudiju, Akadēmiskais | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Tematiskā joma | Vadība un administrēšana | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Struktūrvienība | Rēzeknes akadēmija | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Mācībspēks | Ēvalds Višķers | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Kredītpunkti | 3.0 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Daļas | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Anotācija |
Studiju kursā tiek padziļinātas tirgzinības kursā iegūtās teorētiskās zināšanas tirgus pētījumos un veidotas prasmes izmantot kvantitatīvās un kvalitatīvās metodes tirgus procesu analīzē.. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Studiju kursa saturs |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Studiju kursa mērķis ir attīstīt studējošo zināšanas un prasmes mārketinga pētījumu jomā, nodrošinot spēju patstāvīgi plānot un veikt pētījumus, analizēt iegūto informāciju, pieņemt lēmumus un izvērtēt pētījumu ietekmi uz uzņēmējdarbību, sabiedrību un vidi, balstoties uz profesionālās ētikas principiem. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Studējošais kursa noslēgumā spēj kritiski vērtēt uzņēmuma iekšējās un ārējās vides faktorus un to ietekmi uz uzņēmuma darbību. - Summatīvā vērtēšana sniegs iespēju integrēti novērtēt visus kritērijus: gan praktisko pielietojumu un spēju izmantot teorētiskās zināšanas reālās situācijās Studējošais kursa noslēgumā prot patstāvīgi iegūt, atlasīt un analizēt informāciju. Izmantot to risinot problēmas uzņēmējdarbības nozarē - Summatīvā vērtēšana sniegs iespēju integrēti novērtēt visus kritērijus: gan praktisko pielietojumu un spēju izmantot teorētiskās zināšanas reālās situācijās Studējošais kursa noslēgumā pārzina pētniecības metodes, apkopo, sistematizē un analizē datus. Spēj veikt statistisko datu apstrādi. - Formatīvā vērtēšana veicinās radošuma un komunikācijas prasmju attīstīšanu.Tā arī ļauj uzlabot loģisko argumentāciju un analīzi, pakāpeniski attīstot spēju pamatot savu viedokli. Studējošais kursa noslēgumā spēj efektīvi sadarboties komandā, pildot profesionālos darba uzdevumus. Spēj veikt lietišķos pētījumus, sagatavot publikācijas un prezentēt tās. - Formatīvā vērtēšana veicinās radošuma un komunikācijas prasmju attīstīšanu.Tā arī ļauj uzlabot loģisko argumentāciju un analīzi, pakāpeniski attīstot spēju pamatot savu viedokli. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Kontroldarbs - 25%
Patstāvīgā darba vērtējums - 25% Praktisko darbu vērtējums - 25% Gala eksāmens - 25% |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Priekšzināšanas | Tirgzinības, statistika | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Studiju kursa plānojums |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||