RA0076 Mārketinga pētījumu metodes

Kods RA0076
Nosaukums Mārketinga pētījumu metodes
Statuss Obligātais/Ierobežotās izvēles
Līmenis un tips Pamatstudiju, Akadēmiskais
Tematiskā joma Vadība un administrēšana
Struktūrvienība Rēzeknes akadēmija
Mācībspēks Ēvalds Višķers
Kredītpunkti 3.0
Daļas 1
Anotācija Studiju kursā tiek padziļinātas tirgzinības kursā iegūtās teorētiskās zināšanas tirgus pētījumos un veidotas prasmes izmantot kvantitatīvās un kvalitatīvās metodes tirgus procesu analīzē..
Studiju kursa saturs
Saturs Pilna un nepilna laika klātienes studijas Nepilna laika neklātienes studijas
Kontaktstundas Patstāvīgais darbs Kontaktstundas Patstāvīgais darbs
Tirgus pētījumu process 4 4 2 10
Tirgus pētījumu veidi un datu avoti 6 10 2 10
Datu vākšanas metodes 8 10 2 16
Izlašu veidi un nozīme tirgzinības pētījumos 4 6 2 10
Datu analīze 6 8 2 10
Pētījuma rezultātu interpretācija un prezentēšana 4 8 2 10
Kopā: 32 46 12 66
Mērķis un uzdevumi, izteikti
kompetencēs un prasmēs
Studiju kursa mērķis ir attīstīt studējošo zināšanas un prasmes mārketinga pētījumu jomā, nodrošinot spēju patstāvīgi plānot un veikt pētījumus, analizēt iegūto informāciju, pieņemt lēmumus un izvērtēt pētījumu ietekmi uz uzņēmējdarbību, sabiedrību un vidi, balstoties uz profesionālās ētikas principiem.
Sasniedzamie studiju
rezultāti un to vērtēšana
Studējošais kursa noslēgumā spēj kritiski vērtēt uzņēmuma iekšējās un ārējās vides faktorus un to ietekmi uz uzņēmuma darbību. - Summatīvā vērtēšana sniegs iespēju integrēti novērtēt visus kritērijus: gan praktisko pielietojumu un spēju izmantot teorētiskās zināšanas reālās situācijās
Studējošais kursa noslēgumā prot patstāvīgi iegūt, atlasīt un analizēt informāciju. Izmantot to risinot problēmas uzņēmējdarbības nozarē - Summatīvā vērtēšana sniegs iespēju integrēti novērtēt visus kritērijus: gan praktisko pielietojumu un spēju izmantot teorētiskās zināšanas reālās situācijās
Studējošais kursa noslēgumā pārzina pētniecības metodes, apkopo, sistematizē un analizē datus. Spēj veikt statistisko datu apstrādi. - Formatīvā vērtēšana veicinās radošuma un komunikācijas prasmju attīstīšanu.Tā arī ļauj uzlabot loģisko argumentāciju un analīzi, pakāpeniski attīstot spēju pamatot savu viedokli.
Studējošais kursa noslēgumā spēj efektīvi sadarboties komandā, pildot profesionālos darba uzdevumus. Spēj veikt lietišķos pētījumus, sagatavot publikācijas un prezentēt tās. - Formatīvā vērtēšana veicinās radošuma un komunikācijas prasmju attīstīšanu.Tā arī ļauj uzlabot loģisko argumentāciju un analīzi, pakāpeniski attīstot spēju pamatot savu viedokli.
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji
Kontroldarbs - 25%
Patstāvīgā darba vērtējums - 25%
Praktisko darbu vērtējums - 25%
Gala eksāmens - 25%
 
Priekšzināšanas Tirgzinības, statistika
Studiju kursa plānojums
Daļa KP Stundas Pārbaudījumi
Lekcijas Prakt. d. Lab. Ieskaite Eksāmens Darbs
1 3.0 16.0 16.0 0.0 *

Pieteikties uz šo kursu

[Kursa apraksts PDF formātā]