RA0075 Mārketinga komunikācijas

Kods RA0075
Nosaukums Mārketinga komunikācijas
Statuss Obligātais/Ierobežotās izvēles
Līmenis un tips Pamatstudiju, Akadēmiskais
Tematiskā joma Vadība un administrēšana
Struktūrvienība Rēzeknes akadēmija
Mācībspēks Daina Znotiņa
Kredītpunkti 3.0
Daļas 1
Anotācija Kursā tiek attīstītas prasmes veidot kampaņas, apvienojot tradicionālos, digitālos un interaktīvos kanālus, ņemot vērā auditorijas uzvedību, psiholoģiju un aktuālās tendences (influenceru mārketings, e-pasta mārketings, video u.c.)..
Studiju kursa saturs
Saturs Pilna un nepilna laika klātienes studijas Nepilna laika neklātienes studijas
Kontaktstundas Patstāvīgais darbs Kontaktstundas Patstāvīgais darbs
1. Ievads integrētajās mārketinga komunikācijās 2 4 1 8
2. Mārketinga komunikāciju stratēģiskā plānošana 4 6 2 8
3. Digitālās komunikācijas kanāli un mediju plānošana 4 6 2 8
4. Satura mārketings un stāstniecība (storytelling) 4 6 2 8
5. Sabiedriskās attiecības un reputācijas vadība 4 6 1 8
6. Influenceru mārketings un viedokļa līderi 4 6 1 8
7. Reklāmas psiholoģija un patērētāju uzvedība 4 6 1 8
8. Komunikāciju efektivitātes mērīšana un A/B testēšana 4 6 1 8
9. Ētikas un ilgtspējas jautājumi komunikācijā 2 6 1 8
Kopā: 32 52 12 72
Mērķis un uzdevumi, izteikti
kompetencēs un prasmēs
Sniedz zināšanas par mūsdienu integrētajām mārketinga komunikācijām (IMC), uzsverot stratēģisko komunikāciju veidošanu, multikanālu vidi, digitālo mediju plānošanu, satura veidošanu un komunikācijas efektivitātes vērtēšanu.
Sasniedzamie studiju
rezultāti un to vērtēšana
Izprot integrēto mārketinga komunikāciju būtību, sastāvdaļas un nozīmi uzņēmuma stratēģijā - Praktiskās nodarbības, patstāvīgais darbs, eksāmens
Spēj izstrādāt mārketinga komunikāciju plānu, veidot komunikācijas ziņojumus un izvēlēties piemērotākos kanālus - Praktiskās nodarbības, patstāvīgais darbs, eksāmens
Pārzina digitālos rīkus (e-pastu mārketings, sociālie tīkli, automatizācija, Google Ads, influenceru sadarbība) - Praktiskās nodarbības, patstāvīgais darbs, eksāmens
Spēj analizēt mārketinga komunikāciju efektivitāti, vērtēt rezultātus, pielietot A/B testēšanu un KPI - Praktiskās nodarbības, patstāvīgais darbs, eksāmens
Spēj prezentēt idejas, sadarboties komandā, pielietot vizuālus un digitālus rīkus saziņā - Praktiskās nodarbības, patstāvīgais darbs, eksāmens
Spēj veidot radošas, ētiskas un uz auditoriju orientētas komunikācijas kampaņas - Praktiskās nodarbības, patstāvīgais darbs, eksāmens
Izprot komunikācijas lomu sabiedrībā, tās ietekmi uz viedokļu veidošanu un patēriņu - Praktiskās nodarbības, patstāvīgais darbs, eksāmens
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji
1. Aktīva dalības praktiskajās nodarbībās un vērtējums par praktisko darbu izpildi - 30%
2. Kursa apguves laikā izstrādātai un prezentētais patstāvīgais darbs (integrēto mārketinga komunikāciju plāns) - 40%
3. Eksāmena rezultāti - 30%
 
Priekšzināšanas Mārketings
Studiju kursa plānojums
Daļa KP Stundas Pārbaudījumi
Lekcijas Prakt. d. Lab. Ieskaite Eksāmens Darbs
1 3.0 16.0 16.0 0.0 *

Pieteikties uz šo kursu

[Kursa apraksts PDF formātā]