| Kods | RA0075 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Nosaukums | Mārketinga komunikācijas | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Līmenis un tips | Pamatstudiju, Akadēmiskais | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Tematiskā joma | Vadība un administrēšana | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Struktūrvienība | Rēzeknes akadēmija | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Mācībspēks | Daina Znotiņa | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Kredītpunkti | 3.0 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Daļas | 1 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Anotācija |
Kursā tiek attīstītas prasmes veidot kampaņas, apvienojot tradicionālos, digitālos un interaktīvos kanālus, ņemot vērā auditorijas uzvedību, psiholoģiju un aktuālās tendences (influenceru mārketings, e-pasta mārketings, video u.c.).. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Studiju kursa saturs |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Sniedz zināšanas par mūsdienu integrētajām mārketinga komunikācijām (IMC), uzsverot stratēģisko komunikāciju veidošanu, multikanālu vidi, digitālo mediju plānošanu, satura veidošanu un komunikācijas efektivitātes vērtēšanu. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Izprot integrēto mārketinga komunikāciju būtību, sastāvdaļas un nozīmi uzņēmuma stratēģijā - Praktiskās nodarbības, patstāvīgais darbs, eksāmens Spēj izstrādāt mārketinga komunikāciju plānu, veidot komunikācijas ziņojumus un izvēlēties piemērotākos kanālus - Praktiskās nodarbības, patstāvīgais darbs, eksāmens Pārzina digitālos rīkus (e-pastu mārketings, sociālie tīkli, automatizācija, Google Ads, influenceru sadarbība) - Praktiskās nodarbības, patstāvīgais darbs, eksāmens Spēj analizēt mārketinga komunikāciju efektivitāti, vērtēt rezultātus, pielietot A/B testēšanu un KPI - Praktiskās nodarbības, patstāvīgais darbs, eksāmens Spēj prezentēt idejas, sadarboties komandā, pielietot vizuālus un digitālus rīkus saziņā - Praktiskās nodarbības, patstāvīgais darbs, eksāmens Spēj veidot radošas, ētiskas un uz auditoriju orientētas komunikācijas kampaņas - Praktiskās nodarbības, patstāvīgais darbs, eksāmens Izprot komunikācijas lomu sabiedrībā, tās ietekmi uz viedokļu veidošanu un patēriņu - Praktiskās nodarbības, patstāvīgais darbs, eksāmens |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
1. Aktīva dalības praktiskajās nodarbībās un vērtējums par praktisko darbu izpildi - 30%
2. Kursa apguves laikā izstrādātai un prezentētais patstāvīgais darbs (integrēto mārketinga komunikāciju plāns) - 40% 3. Eksāmena rezultāti - 30% |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Priekšzināšanas | Mārketings | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Studiju kursa plānojums |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||