Kods | RA0070 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Inovāciju vadība | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Pamatstudiju, Akadēmiskais | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Vadība un administrēšana | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Rēzeknes akadēmija | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Anda Zvaigzne | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 3.0 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Studiju kursa apgūšanas procesā studenti izpratīs inovācijas būtību, veidus un nozīmi uzņēmējdarbībā. Studenti apgūs teorētiskās zināšanas un praktiskās iemaņas inovatīvas darbības novērtēšanā, inovāciju plānošanā, stratēģijas veidošanā, vadīšanā un finansēšanā. . |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Studiju kursa mērķis ir attīstīt studentu kompetences inovāciju vadībā, nodrošinot padziļinātas teorētiskās zināšanas un praktiskās iemaņas inovatīvas darbības plānošanā, vadībā un finansēšanā. Uzdevumi: 1. Veidot izpratni par inovācijas būtību un tās nozīmi uzņēmējdarbībā. 2. Attīstīt prasmes analizēt inovācijas stratēģijas un to piemērojamību dažādos uzņēmējdarbības kontekstos. 3. Pilnveidot spēju pieņemt lēmumus, vadoties no pierādījumiem un inovāciju vērtēšanas. 4. Veicināt prasmi patstāvīgi un grupā risināt ar inovāciju vadību saistītas problēmas. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Spēj parādīt izpratni inovāciju būtību, tās veidiem un nozīmi uzņēmējdarbības jomā. - Vērtēšana notiek rakstiskā eksāmenā. Kritēriji: korekta terminoloģija, jēdzienu izpratne un analīze. Spēj analizēt ekonomiskos nosacījumus un atbalsta instrumentus inovāciju ieviešanai uzņēmējdarbībā, kā arī argumentēti diskutēt par inovāciju vadību. - Patstāvīgais darbs. Kritēriji: faktu analīze, pamatoti secinājumi, spēja diskutēt. Spēj izmantot zināšanas un metodes, lai izprastu ilgtspējīgas attīstības aspektus un izdarītu pamatotus secinājumus inovāciju vadībā. - Patstāvīgais darbs un dalība nodarbībās. Kritēriji: piemērotas metodes, ilgtspējas izpratne. Spēj parādīt zinātnisku pieeju inovāciju vadības problēmu risināšanā, veicot darbu individuāli un grupā. - Grupas prezentācija un līdzdalība praktiskajās nodarbībās. Kritēriji: sadarbība, pētījuma loģika, strukturēts risinājums. Spēj patstāvīgi iegūt, atlasīt un analizēt informāciju, kas skar inovāciju vadīšanu un rast inovatīvus risinājumus uzņēmuma darbībā. - Patstāvīgais darbs, praktiskie darbi. Kritēriji: informācijas avotu izvēle, analīzes kvalitāte, risinājumu jaunrade. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Dalība un aktivitāte praktiskajās nodarbībās - 25%
Patstāvīgo darbu novērtējums - 25% Eksāmens - 50% |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Pamatzināšanas uzņēmējdarbībā,, prasme analizēt informāciju. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|