Kods | RA0069 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Informācijas un komunikācijas tehnoloģijas | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Pamatstudiju, Profesionālais | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Datormācība | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Rēzeknes akadēmija | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Aleksejs Zorins | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 3.0 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Studiju kurss nostiprina un papildina iegūtās zināšanas ar datorzinātnēm un informācijas tehnoloģiju saistītos jautājumos, nodrošina informācijas sabiedrības vajadzībām atbilstošu studējošo orientēšanos IKT nozares pamata jautājumos, nostiprina informācijpratību, aktualizē IKT drošības un uzticamības jautājumus, kas veido pamatu jaunu zināšanu un studiju jomai atbilstoša informācijas satura radīšanā turpmākajā studiju procesā.. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Mērķis ir nodrošināt informācijas sabiedrības vajadzībām atbilstošu RTA studējošo orientēšanos IKT nozares pamata jautājumos, kas veido pamatu jaunu zināšanu un studiju jomai atbilstoša informācijas satura radīšanā turpmākajā studiju procesā. Prasmes: - veidot, analizēt un izplatīt digitālo saturu ar piemērotiem digitāliem rīkiem; - rīkoties saskaņā ar tiesību normām, kas attiecināmas uz digitālo tehnoloģiju, īpašuma tiesību un datu izmantošanu. - izmantot dažādus digitālo ierīču un satura, personas datu un privātuma aizsardzības paņēmienus digitālajā vidē. Zināšanas: - intelektuālā īpašuma tiesību aizsardzība; - digitālās komunikācijas līdzekļi; - informācijas un komunikācijas sistēmu drošība. Kompetences: - Spēja dažādos formātos radīt digitālu saturu un to izplatīt, izmantojot digitālās komunikācijas līdzekļus un tehnoloģijas, ievērojot īpašuma tiesības, autortiesību un datu aizsardzības normas. - Spēja digitālajā vidē veikt profesionālus uzdevumus, izmantojot digitālo ierīču, personas datu, privātuma un personas drošības aizsardzības paņēmienus. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Prasmes:
- veidot, analizēt un izplatīt digitālo saturu ar piemērotiem digitāliem rīkiem;
- rīkoties saskaņā ar tiesību normām, kas attiecināmas uz digitālo tehnoloģiju, īpašuma tiesību un datu izmantošanu.
- izmantot dažādus digitālo ierīču un satura, personas datu un privātuma aizsardzības paņēmienus digitālajā vidē.
Zināšanas:
- intelektuālā īpašuma tiesību aizsardzība;
- digitālās komunikācijas līdzekļi;
- informācijas un komunikācijas sistēmu drošība.
Kompetences:
- Spēja dažādos formātos radīt digitālu saturu un to izplatīt, izmantojot digitālās komunikācijas līdzekļus un tehnoloģijas, ievērojot īpašuma tiesības, autortiesību un datu aizsardzības normas.
- Spēja digitālajā vidē veikt profesionālus uzdevumus, izmantojot digitālo ierīču, personas datu, privātuma un personas drošības aizsardzības paņēmienus. - Praktiskie pārbaudījumi – uzdevumu risināšana, projektu izstrāde.
Kontroldarbi un eksāmens. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Praktisko uzdevumu izpildes vērtējums - 60%
Noslēguma pārbaudījums (eksāmens) - 40% |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Pamatiemaņas darbā ar datoru: operētājsistēmas un internet lietojums. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|