| Kods | RA0065 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Nosaukums | Cilvēkresursu vadība | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Līmenis un tips | Pamatstudiju, Akadēmiskais | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Tematiskā joma | Vadība un administrēšana | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Struktūrvienība | Rēzeknes akadēmija | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Mācībspēks | Iluta Arbidāne | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Kredītpunkti | 3.0 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Daļas | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Anotācija |
Studiju kursā mērķis dod iespēju studentiem apgūt zināšanas un prasmes par personāla vadības būtību, mērķiem, uzdevumiem, funkcijām atbilstoši mūsdienu aktuālajām tendencēm. Cilvēkresursu vadības kurss studentiem sniedz zināšanas un praktiskās iemaņas, kas nepieciešamas vadot uzņēmuma personālu. Studiju kursa ietvaros studējošie iegūst izpratni par cilvēka resursu stratēģisko lomu mūsdienu biznesa vidē, apgūst cilvēka resursu vadības iespējas un funkcijas no resursu pārvaldības viedokļa.. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Studiju kursa saturs |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Studiju kursa mērķis ir nodrošināt, ka tiek sasniegti studiju kursa rezultāti un tādējādi studiju kursa noslēgumā studējošie ir ieguvuši vai attīstījuši zināšanas par cilvēkresursu vadīšanas pamatfunkcijām, prasmes pielietot cilvēkresursu vadības metodes, pielietot un pamatot vadības principus, definēt un pamatot cilvēkresursu vadības problēmātiku, veikt cilvēkresursu plānošanu, novērtēšanu, analīzi un organizāciju, pamatojoties uz uzņēmuma stratēģiskajiem uzdevumiem, kvalitatīvajiem un kvantitatīvajiem rādītājiem. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
1. Zināšanas: - Individuālais un grupu darbs, praktiskās nodarbības, apmeklējums,
eksāmens Izprot cilvēkresursu vadības galvenos jēdzienu, teorijas, likumsakarības, prot tās pielietot praktiskajā darbā. - Individuālais un grupu darbs, praktiskās nodarbības, apmeklējums, eksāmens Spēj iegūt un apkopot, cilvēku resursu kvantitatīvos un kvalitatīvos rādītājus. - Individuālais un grupu darbs, praktiskās nodarbības, apmeklējums, eksāmens Spēj analizēt un piemērot cilvēkresursu vadības funkcijas un atbilstošās aktivitātes ievērojot ētiku darba vietā. - Individuālais un grupu darbs, praktiskās nodarbības, apmeklējums, eksāmens 2. Prasmes: - Individuālais un grupu darbs, praktiskās nodarbības, apmeklējums, eksāmens Spēj kritiski analizēt tendences un iespējas personīgai un profesionālai sevis un darbinieku pilnveidei. - Individuālais un grupu darbs, praktiskās nodarbības, apmeklējums, eksāmens Spēj analizēt un novērtēt darbinieku sniegumu un rezultātus. - Individuālais un grupu darbs, praktiskās nodarbības, apmeklējums, 1. pārbaudes darbs, eksāmens Spēj plānot, analizēt un pieņemt lēmumus attiecībā uz darbinieku un viņu snieguma vadībā dažādos apstākļos, ievērojot ētiku un likumdošanu. - Individuālais un grupu darbs, praktiskās nodarbības, apmeklējums, eksāmens Spēj vadīt pārmaiņas uzņēmumā. - Individuālais un grupu darbs, praktiskās nodarbības, apmeklējums, 2. pārbaudes darbs. eksāmens Spēj izvērtēt uzņēmuma attīstības iespējas un optimizēt darbību mērķu sasniegšanai, ņemot vērā mainīgās vides ietekmi. - Individuālais un grupu darbs, praktiskās nodarbības, apmeklējums, eksāmens 3. Kompetence: - Situāciju analīze, diskusija. Spēj pielietot un pamatot personāla vadības principus un metodes izvēlētajai personāla vadības darbībai, - Situāciju analīze, diskusija. Spēj izprast personāla vadības aktuālās tendences, iespējas un izaicinājumus mūsdienu un nākotnes aspektā. - Situāciju analīze, diskusija. Spēj atlasīt, efektīvi vadīt un koordinēt personāla darbu - Situāciju analīze, diskusija. Spēj motivēt darbiniekus labāka darba izpilde - Situāciju analīze, diskusija. Spēj objektīvi novērtēt darbinieku darba rezultātus - Situāciju analīze, diskusija. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Individuālie uzdevumi par tēmu - 15%
Grupu darbs - 15% Pārbaudes darbi - 20% Apmeklējums - 20% Eksāmens - 30% |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Priekšzināšanas | Vadības pamati | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Studiju kursa plānojums |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||