Kods | RA0041 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Mikroekonomika | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Pamatstudiju, Profesionālais | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Ekonomika | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Rēzeknes akadēmija | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Ēvalds Višķers | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 6.0 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Kurss veido ekonomiskās domāšanas pamatus, saistot mikroekonomikas teorijas atziņas un praksi. Apskatāmie jautājumi izskaidro modernās ekonomikas funkcionēšanas principus, palīdz izprast patērētāju un uzņēmumu, kā ekonomikas subjektu nozīmi un rada iemaņas racionālai uzvedībai mainīgos tirgus apstākļos kā arī dot pamatzināšanas nākošo speciālo kursu apguvei.. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Kursa mērķis ir iepazīstināt studentus ar patērētāju un uzņēmumu uzvedības sistemātisko analīzi dažādās tirgus situācijās. Kurss analizē resursu izmantošanas efektivitāti, kas raksturīgs dažādiem tirgus konkurences veidiem. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
1. Demonstrē ekonomista profesijai raksturīgās pamata un specializētas zināšanas un šo zināšanu kritisku izpratni, tajā skaitā daļai zināšanu iesniedzoties ekonomista nozares augstākajos sasniegumos. - Formālā vērtēšana (eksāmeni, testi, kontroldarbi, ļaus novērtēt precizitāti un atbilstību. 2.Studējošais kursa noslēgumā izprot mikroekonomikas likumsakarības, spēj izskaidrot to ietekmi. - Summatīvā vērtēšana sniegs iespēju integrēti novērtēt visus kritērijus: gan praktisko pielietojumu un spēju izmantot teorētiskās zināšanas reālās situācijās, gan radošumu un oriģinalitāti. 3. Studējošais kursa noslēgumā spēj apstrādāt un kritiski izvērtēt informāciju par ieņēmumu un izdevumu ietekmējošiem faktoriem un prognozēt tos. - Formatīvā vērtēšana veicinās radošuma un komunikācijas prasmju attīstīšanu.Tā arī ļauj uzlabot loģisko argumentāciju un analīzi, pakāpeniski attīstot spēju pamatot savu viedokli. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
1.kontroldarbs - 20%
2.kontroldarbs - 20% Patstāvīgā darba vērtējums - 20% Praktisko darbu vērtējums - 20% Gala eksāmens - 20% |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Matemātika | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|