| Kods | RA0035 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Nosaukums | Stratēģiskā komunikācija | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Līmenis un tips | Pamatstudiju, Profesionālais | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Tematiskā joma | Sociālās zinātnes | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Struktūrvienība | Rēzeknes akadēmija | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Mācībspēks | Sandra Sprudzāne, Daina Znotiņa | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Kredītpunkti | 6.0 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Daļas | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Anotācija |
Studiju kursā tiks aplūkoti stratēģiskās komunikācijas jēdzieni, funkcijas un pamatprincipi, izvērstāk analizējot nepieciešamās kompetences atbilstošai komunikācijai – kā komunicēt dažādās grupās, kā efektīvi komunicēt, izvēloties pareizos valodas līdzekļus atbilstošajai mērķgrupai, kā rīkoties, lai komunikācija būtu stratēģiska un efektīva, un informācija tiktu reprezentēta atbilstoši 21.gadsimta vajadzībām un auditorijas prasībām.. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Studiju kursa saturs |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Zināšanas: pārzina stratēģiskās komunikācijas principus un izprot galvenos instrumentus. Izpratne: Izprot stratēģiskās komunikācijas lomu un struktūru kultūras, izglītības un ekonomikas jomās. Pielietošana: patstāvīgi iegūt, atlasīt un analizēt informāciju par konkrēta uzņēmuma stratēģisko komunikāciju; spēj novērtēt mērķauditorijas, medija atšķirības, pārzina vēstījumu izplatīšanas nosacījumus. Analīze: izmantojot apgūtos teorētiskos pamatu, spēj kritiski analizēt organizāciju stratēģisko komunikāciju un to novērtēt. Sintēze: spēj formulēt un analītiski aprakstīt stratēģiskās komunikācijas izpausmes noteiktā laika periodā, parādīt zinātnisku pieeju problēmu risināšanā. Izvērtēšana: spēj kritiski vērtēt stratēģisko komunikāciju un veidot ieteikumus tās efektivitātes uzlabošanai. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
1. Zināšanas (zināšanas un izpratne)
1.1. Demonstrēt Ekonomista profesijai raksturīgās pamata un specializētas zināšanas un šo zināšanu kritisku izpratni, tajā skaitā daļai zināšanu iesniedzoties ekonomista nozares augstākajos sasniegumos.
- Spēj demonstrēt zināšanas komunikācijas zinātnes jomā;
- Pārzina komunikācijas teoriju daudzveidību un to pielietojumu atbilstošās dzīves situācijās. - Semināri, praktiskie darbi, eksāmens 2. Prasmes (spēja pielietot zināšanas, komunikācija, vispārējās prasmes): 2.1. Formulēt un analītiski aprakstīt informāciju, problēmas un risinājumus ekonomikas nozarē; tos izskaidrot un argumentēti diskutēt par tiem gan ar speciālistiem, gan nespeciālistiem; 2.2. Patstāvīgi strukturēt savu mācīšanos, virzīt savu un padoto tālāku mācīšanos un profesionālo pilnveidi, parādīt zinātnisku pieeju problēmu risināšanā, uzņemties atbildību un iniciatīvu, veicot darbu individuāli, komandā vai vadot citu cilvēku darbu; 2.3. Pieņemt lēmumus un rast radošus risinājumus mainīgos vai neskaidros apstākļos. 2.4. Spēj lietot praksē apgūtos mediju satura un stratēģiskās komunikācijas paņēmienus; 2.5. Spēj radoši prezentēt informāciju. - Semināri, eksāmens 3. Kompetence (analīze, sintēze un novērtēšana) 3.1. Patstāvīgi iegūt, atlasīt un analizēt ekonomikas informāciju un to izmantot, pieņemot lēmumus un risināt problēmas ekonomikas nozarē; 3.2. Spēj atlasīt, analizēt, apkopot un izvērtēt informāciju; 3.3. Spēj analizēt komunikācijas procesu - Semināri, praktiskie darbi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
1.Piedalīšanās semināros un praktiskajās nodarbībās - 35%
2. Stratēģiskās komunikācijas plāna izstrāde - 35% 3. Eksāmens - 30% |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Priekšzināšanas | Priekšzināšanas nav nepieciešamas | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Studiju kursa plānojums |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||