Kods | RA0016 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | E-komercija | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Pamatstudiju, Profesionālais | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Ekonomika | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Rēzeknes akadēmija | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Inta Kotāne | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 3.0 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Studiju kursā ietver tēmas par e-komercijas būtību un likumsakarībām, norēķinu iespējām e-komercijā, interneta mārketinga risinājumiem un e-komercijas tiesisko regulējumu. Apgūstot studiju kursu studenti spēs analizēt un novērtēt uzņēmuma darbību e-vidē, t.sk. biznesa uzsākšanas iespējas, ekomercijā izmantotās maksājumu sistēmas, interneta mārketinga risinājumus un e-komercijas tiesisko vidi.. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Studiju kursa mērķis ir veidot izpratni par e-komercijas un interneta mārketinga risinājumiem, attīstīt iemaņas un prasmes novērtēt uzņēmuma darbību e-vidē. Studiju kursa uzdevumi: - veidot daudzpusīgu izpratni par e-komercijas attīstības virzieniem; - pilnveidot spēju izvērtēt e-komercijas biznesa modeļus; - attīstīt prasmi analizēt un formulēt biznesa uzsākšanas soļus e-vidē; - veicināt kritisko domāšanu, analizējot interneta mārketinga rīku efektivitāti un to pielietošanu e-komercijas uzņēmuma attīstībai; - attīstīt spēju patstāvīgi iegūt, atlasīt un analizēt e-komercijas uzņēmumu darbību, identificēt problēmas un risinājumus. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
1. Zināšanas - 1. Zināšanas 1.1. Izprot e-komercijas pamatprincipus un attīstības tendences. - Tests, prezentācija, kontroldarbs, eksāmens. Precizitāte un atbilstība, loģiska argumentācija un analīze, prezentācijas un komunikācijas prasmes. 1.2. Spēj izskaidrot galvenos e-komercijas jēdzienus, procesus un normatīvo regulējumu. - Tests, prezentācija, situāciju analīze, individuāli / grupās veicami uzdevumi, kontroldarbs, eksāmens. Precizitāte un atbilstība, loģiska argumentācija un analīze, prezentācijas un komunikācijas prasmes 2. Prasmes: - 2. Prasmes: 2.1. Spēj aprakstīt e-komercijas biznesa uzsākšanas pamatsoļus un maksājumu iespējas . - Tests, prezentācija, situāciju analīze, individuāli / grupās veicami uzdevumi, kontroldarbs, eksāmens. Precizitāte un atbilstība, loģiska argumentācija un analīze, praktisks pielietojums, prezentācijas un komunikācijas prasmes 2.2. Prot analizēt e-komercijas uzņēmuma darbību un noteikt galvenās problēmas un iespējamos risinājumus. - Tests, prezentācija, situāciju analīze, individuāli / grupās veicami uzdevumi, kontroldarbs, eksāmens. Precizitāte un atbilstība, loģiska argumentācija un analīze, praktisks pielietojums, prezentācijas un komunikācijas prasmes 3. Kompetence: - 3. Kompetence: 3.1. Prot izvērtēt populārākos interneta mārketinga rīkus un to piemērotību e-komercijas uzņēmuma vajadzībām. - Tests, prezentācija, situāciju analīze, individuāli / grupās veicami uzdevumi, kontroldarbs, eksāmens. Precizitāte un atbilstība, loģiska argumentācija un analīze, praktisks pielietojums, prezentācijas un komunikācijas prasmes |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Aktīva dalība praktiskajās nodarbībās un vērtējums par praktisko darbu izpildi. - 15%
Patstāvīgais darbs (prezentācijas/ situāciju analīze/ individuāli / grupās veicami uzdevumi/ testi). - 30% Kontroldarbs. - 15% Eksāmens. - 40% |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Pamatzināšanas ekonomikā, mārketingā un informācijas un komunikāciju tehnoloģijās (IKT), prasme apkopot un analizēt informāciju. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|