RA0016 E-komercija

Kods RA0016
Nosaukums E-komercija
Statuss Obligātais/Ierobežotās izvēles
Līmenis un tips Pamatstudiju, Profesionālais
Tematiskā joma Ekonomika
Struktūrvienība Rēzeknes akadēmija
Mācībspēks Inta Kotāne
Kredītpunkti 3.0
Daļas 1
Anotācija Studiju kursā ietver tēmas par e-komercijas būtību un likumsakarībām, norēķinu iespējām e-komercijā, interneta mārketinga risinājumiem un e-komercijas tiesisko regulējumu. Apgūstot studiju kursu studenti spēs analizēt un novērtēt uzņēmuma darbību e-vidē, t.sk. biznesa uzsākšanas iespējas, ekomercijā izmantotās maksājumu sistēmas, interneta mārketinga risinājumus un e-komercijas tiesisko vidi..
Studiju kursa saturs
Saturs Pilna un nepilna laika klātienes studijas Nepilna laika neklātienes studijas
Kontaktstundas Patstāvīgais darbs Kontaktstundas Patstāvīgais darbs
Digitalizācija un e-komercija. 6 8 2 8
Biznesa uzsākšana interneta vidē. 6 8 2 12
E-komercijā izmantotās maksājumu sistēmas. 4 6 1 10
Interneta mārketinga risinājumi e-komercijā. 12 18 5 24
E-komercijas tiesiskais regulējums. 4 6 2 12
Kopā: 32 46 12 66
Mērķis un uzdevumi, izteikti
kompetencēs un prasmēs
Studiju kursa mērķis ir veidot izpratni par e-komercijas un interneta mārketinga risinājumiem, attīstīt iemaņas un prasmes novērtēt uzņēmuma darbību e-vidē. Studiju kursa uzdevumi: - veidot daudzpusīgu izpratni par e-komercijas attīstības virzieniem; - pilnveidot spēju izvērtēt e-komercijas biznesa modeļus; - attīstīt prasmi analizēt un formulēt biznesa uzsākšanas soļus e-vidē; - veicināt kritisko domāšanu, analizējot interneta mārketinga rīku efektivitāti un to pielietošanu e-komercijas uzņēmuma attīstībai; - attīstīt spēju patstāvīgi iegūt, atlasīt un analizēt e-komercijas uzņēmumu darbību, identificēt problēmas un risinājumus.
Sasniedzamie studiju
rezultāti un to vērtēšana
1. Zināšanas - 1. Zināšanas
1.1. Izprot e-komercijas pamatprincipus un attīstības tendences. - Tests, prezentācija, kontroldarbs, eksāmens. Precizitāte un atbilstība, loģiska argumentācija un analīze, prezentācijas un komunikācijas prasmes.
1.2. Spēj izskaidrot galvenos e-komercijas jēdzienus, procesus un normatīvo regulējumu. - Tests, prezentācija, situāciju analīze, individuāli / grupās veicami uzdevumi, kontroldarbs, eksāmens. Precizitāte un atbilstība, loģiska argumentācija un analīze, prezentācijas un komunikācijas prasmes
2. Prasmes: - 2. Prasmes:
2.1. Spēj aprakstīt e-komercijas biznesa uzsākšanas pamatsoļus un maksājumu iespējas . - Tests, prezentācija, situāciju analīze, individuāli / grupās veicami uzdevumi, kontroldarbs, eksāmens. Precizitāte un atbilstība, loģiska argumentācija un analīze, praktisks pielietojums, prezentācijas un komunikācijas prasmes
2.2. Prot analizēt e-komercijas uzņēmuma darbību un noteikt galvenās problēmas un iespējamos risinājumus. - Tests, prezentācija, situāciju analīze, individuāli / grupās veicami uzdevumi, kontroldarbs, eksāmens. Precizitāte un atbilstība, loģiska argumentācija un analīze, praktisks pielietojums, prezentācijas un komunikācijas prasmes
3. Kompetence: - 3. Kompetence:
3.1. Prot izvērtēt populārākos interneta mārketinga rīkus un to piemērotību e-komercijas uzņēmuma vajadzībām. - Tests, prezentācija, situāciju analīze, individuāli / grupās veicami uzdevumi, kontroldarbs, eksāmens. Precizitāte un atbilstība, loģiska argumentācija un analīze, praktisks pielietojums, prezentācijas un komunikācijas prasmes
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji
Aktīva dalība praktiskajās nodarbībās un vērtējums par praktisko darbu izpildi. - 15%
Patstāvīgais darbs (prezentācijas/ situāciju analīze/ individuāli / grupās veicami uzdevumi/ testi). - 30%
Kontroldarbs. - 15%
Eksāmens. - 40%
 
Priekšzināšanas Pamatzināšanas ekonomikā, mārketingā un informācijas un komunikāciju tehnoloģijās (IKT), prasme apkopot un analizēt informāciju.
Studiju kursa plānojums
Daļa KP Stundas Pārbaudījumi
Lekcijas Prakt. d. Lab. Ieskaite Eksāmens Darbs
1 3.0 16.0 16.0 0.0 *

Pieteikties uz šo kursu

[Kursa apraksts PDF formātā]