| Kods | RA0010 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Nosaukums | Profesionālā svešvaloda (vācu) | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Līmenis un tips | Pamatstudiju, Profesionālais | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Tematiskā joma | Valodas | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Struktūrvienība | Rēzeknes akadēmija | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Mācībspēks | Karīne Laganovska | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Kredītpunkti | 2.0 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Daļas | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Anotācija |
Studiju kursā studentiem tiek piedāvāts apgūt vācu valodas profesionālo terminoloģiju grāmatvedībā un attīstīt komunikatīvās prasmes profesionāliem mērķiem. Studiju kursā studenti apgūst profesionālo leksiku un vienkāršas gramatiskās formas. Vācu valodas mācību procesā studējošie iemācās izmantot digitālos rīkus valodas patstāvīgai apguvei un lietojumam (saziņa, rakstīšana un lasīšana vācu valodā, lietojot profesionālo terminoloģiju un jēdzienus).. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Studiju kursa saturs |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Studiju kursa mērķis: vācu valodas kā otrās svešvalodas apguve atbilstoši CEFR A1 līmenim. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Profesionālās vācu valodas kā otrās svešvalodas apguve atbilstoši CEFR A1 līmenim. Studējošais kursa noslēgumā spēj sazināties, rakstīt, lasīt, strādāt un uzstāties, saprotot un lietojot profesionālo grāmatvedības terminoloģiju vācu valodas kā otrās svešvalodas pamata zināšanu apjomā. - Vērtēšanas metodes:
Mutiskie uzdevumi (dialogi, sarunas, prezentācijas);
Rakstiskie uzdevumi (īsziņas, e-pasti, īsi teksti);
Klausīšanās un lasīšanas testi;
Patstāvīgie darbi un mājas uzdevumi.
Vērtēšanas kritēriji:
Spēja komunicēt vienkāršā vācu valodā;
Spēja saprast un veidot īsus tekstus;
Aktīva dalība nodarbībās un patstāvīgā darbā. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Mutiskie uzdevumi (dialogi, prezentācijas) - 30%
Rakstiskie uzdevumi (īsziņas, e-pasti, īsie teksti) - 25% Klausīšanās un lasīšanas pārbaudes - 20% Patstāvīgais darbs - 25% |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Priekšzināšanas | - | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Studiju kursa plānojums |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||