Kods | RA0005 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Komunikācijas tehnoloģijas | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Pamatstudiju, Akadēmiskais | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Sociālās zinātnes | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Rēzeknes akadēmija | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Sandra Sprudzāne, Iveta Graudiņa | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 3.0 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Studenti kursa apguves laikā iegūs izpratni par komunikācijas jēdzienu, tā procesu un mijiedarbības formām dažādās mērķgrupās, līdztekus tiks apgūtas informācijas un komunikācijas tehnoloģiju pielietojumu informācijas telpā, veidojot atbilstošu saziņu; tiks apgūta lietišķā komunikācijā, tās formas; sniegtas iemaņas lietišķo situāciju analīzē un sekmētas lietišķas komunikācijas un prezentēšanas prasmes; pilnveidot lietišķo sarunu organizēšanu, telefona un e-vēstuļu etiķeti; tiks attīstītas saskarsmes spējas un ētika tiešajā saskarsmē un saziņā digitālajā vidē.. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Veidot LKI 5./6 līmeņa prasībām atbilstošu studējošo prasmi un kompetenci pārzināt, pielietot un kritiski vērtēt komunikācijas tehnoloģijas, attīstīt vispārējās prasmes lietišķajā komunikācijā, veidot prasmi argumentēti apspriest praktiskus jautājumus un risinājumus un argumentēti diskutēt par tiem gan ar speciālistiem, gan ar nespeciālistiem, ievērot saskarsmes ētiku lietišķajā komunikācijā. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Spēj demonstrēt zināšanas komunikācijas zinātnes jomā; - Praktiskie darbi
Eksāmens Pārzina komunikācijas teoriju daudzveidību un to pielietojumu atbilstošās dzīves situācijās; - Praktiskie darbi Eksāmens Spēj izmantot kvantitatīvās un kvalitatīvās metodes, lai noteiktu komunikācijas saturu, mērķi un mērķauditoriju; - Praktiskie darbi Eksāmens Veidot atbilstošu komunikāciju, izmantojot radošu un pārliecinošu vēstījumu stratēģijas un paņēmienus; - Praktiskie darbi Eksāmens Ir izkoptas pašprezentācijas prasmes; - Praktiskie darbi Eksāmens Spēj plānot organizāciju komunikācijas aktivitātes, plānot stratēģiskas komunikācijas kampaņas (procesu, posmus); - Praktiskie darbi Eksāmens Prasmīga uzstāšanās, spēja izteikt savu viedokli, prezentēt idejas, veidot lietišķu saskarsmi. - Praktiskie darbi Eksāmens Spēj atlasīt, analizēt, apkopot un izvērtēt informāciju; - Praktiskie darbi Eksāmens Spēj analizēt komunikācijas procesus; - Praktiskie darbi Eksāmens Spēj izvēlēties atbilstošas komunikācijas, sadarbības un pilsoniskās līdzdalības izpausmes un aktivitātes; - Praktiskie darbi Eksāmens Pieņemt lēmumus un rast radošus risinājumus mainīgos vai neskaidros apstākļos. - Praktiskie darbi Eksāmens |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
4 praktiskie darbi - 40%
Noslēguma pārbaudījums (tests) - 60% |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Priekšzināšanas nav nepieciešamas | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|