Kods | LA1370 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Vācu valodas mācību pieejas, metodes un modeļi | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Pamatstudiju, Profesionālais | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Pedagoģija | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Liepājas akadēmija | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Agnese Dubova | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 3.0 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Studiju kursā studenti iegūst zināšanas par vācu valodas metodikas vēsturi un jaunākajām tendencēm, aplūko mācību modeļus, kā arī pilnveido savas prasmes vācu valodas apguves metodikā un mācību modeļu izmantošanā. . |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Kursa mērķis ir sniegt iespēju studentiem papildināt zināšanas, pilnveidot prasmes un kompetenci svešvalodu mācību metodikā. Kursa uzdevumi: 1. Iepazīties ar valodas mācību metodikas attīstības vēsturiskajiem aspektiem, jaunākajām tendencēm un mācību modeļiem vācu valodas apguvē un mācīšanā, kas dos iespēju pilnveidot prasmes kompetenču pieejas īstenošanā izglītības procesā; 2. Turpināt veidot un pamatot savu personīgo vācu valodas mācību metodikas filozofiju, to praktiski demonstrējot mini nodarbībās, diskusijās, kritiskos izvērtējuma darbos, pašizvērtējumos un video sesijās; 3. Veicināt studentu refleksiju par personīgo un profesionālo izaugsmi un pilnveidot mācību metožu repertuāru. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Izprot vācu valodas mācību metožu vēsturisko attīstību un ir priekšstats, par vēsturisko metožu ietekmi uz vācu valodas mācīšanas metodiku mūsdienās. - Pārbaudes veids: rakstisks eksāmens.
Kritēriji: students saprot vācu valodas mācību metožu vēsturisko attīstību un ir priekšstats, par vēsturisko metožu ietekmi uz vācu valodas mācīšanas metodiku mūsdienās. Izprot jaunākās metodikas tendences un valodas mācību modeļu integrācijas iespējas vācu valodas stundās. - Pārbaudes veids: mutisks eksāmens. Kritēriji: students pārzin jaunākās metodikas tendences un valodas mācību modeļu integrācijas iespējas vācu valodas stundās. Izprot kompetenču pieeju izglītībā un zināšanas par mācību nodarbību plānošanu, realizēšanu un izvērtēšanu, izmantojot kompetencēs balstīta mācību satura uzdevumus. - Pārbaudes veids: uzdevumu izstrādāšana. Kritēriji: students pārzin kompetenču pieeju izglītībā un ir zināšanas par mācību nodarbību plānošanu, realizēšanu un izvērtēšanu, prot veidot kompetencēs balstīta mācību satura uzdevumus. Prot adaptēt izvēlētās teorijas un metodes praksē, izvēlēties un pamatot atbilstošu metožu izvēli. - Pārbaudes veids: mutisks eksāmens. Kritēriji: students adaptē izvēlētās teorijas un metodes praksei, izvēlas un pamato atbilstošu metožu izvēli. Prot patstāvīgi analizēt, vērtēt un pamatot mācību uzdevumu izvēli un atbilstību konkrētajai mācību situācijai. - Pārbaudes veids: mutisks eksāmens. Kritēriji: students patstāvīgi analizē, vērtē un pamato mācību uzdevumu izvēli un atbilstību konkrētajai mācību situācijai. Prot formulēt kompetencēs balstītas mācību nodarbības mērķus, uzdevumus un rezultātus. - Pārbaudes veids: rakstisks eksāmens. Kritēriji: students formulē kompetencēs balstītas mācību nodarbības mērķus, uzdevumus un rezultātus. Prot izvērtēt savu pedagoģisko darbību. - Pārbaudes veids: mutisks eksāmens. Kritēriji: students izvērtē savu pedagoģisko darbību. Prot patstāvīgi analizēt, vērtēt un pamatot mācību metodes, pieejas un modeļa izvēli un atbilstību konkrētajai mācību situācijai un skolēnu vecumposmam. - Pārbaudes veids: rakstisks eksāmens. Kritēriji: students patstāvīgi analizē, vērtē un pamato mācību metodes, pieejas un modeļa izvēli un atbilstību konkrētajai mācību situācijai un skolēnu vecumposmam. Spēj strādā komandā mācību nodarbību plānošanā, īstenošanā un izvērtēšanā. - Pārbaudes veids: mutisks eksāmens. Kritēriji: students strādā komandā mācību nodarbību plānošanā, īstenošanā un izvērtēšanā. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Uzdevumu izstrādāšana - 20%
Mutisks eksāmens - 40% Rakstisks eksāmens - 40% |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Ar vācu valodas priekšzināšanām vismaz B1 līmenī. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|