Kods | LA1366 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Ētikas un filozofijas vēsture skolotājiem | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Pamatstudiju, Akadēmiskais | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Pedagoģija | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Liepājas akadēmija | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Lāsma Latsone | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 4.0 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Veidot izpratni par cilvēka un sabiedrības vietas pasaulē un tā rīcības cēloņiem un regulēšanas mehānismiem ētikas un filozofijas vēstures kontekstā, tā sekmējot studentu analītiskās kompetences izaugsmi. . |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Studija kursa mērķis ir veidot izpratni par cilvēka un sabiedrības vietas pasaulē un tā rīcības cēloņiem un regulēšanas mehānismiem ētikas un filozofijas vēstures kontekstā, tā sekmējot studentu analītiskās kompetences izaugsmi. Studiju kursa uzdevumi: 1. Veidot izpratni par cilvēka un sabiedrības vietas pasaulē, tā rīcības cēloņiem un regulēšanas mehānismiem ētikas un filozofijas vēstures kontekstā un filozofijas un ētikas tapšanu veicinošiem faktoriem; 2. Veidot izpratni par filozofijas un ētikas jēdzieniem; 3. Attīstīt prasmi analizēt avotus (filozofu darbus) un zinātnisko literatūru; 4. Attīstīt analītisko kompetenci. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Zināšanas:
Izprot filozofijas un ētikas kā sociāla fenomena būtību.
Izprot filozofijas un ētikas attīstību veicinošus faktorus.
Izprot filozofijas un ētikas attīstības posmu pamatīpatnības. - Patstāvīgā darba rezultāti, kuri tiek prezentēti un apspriesti semināros (starppārbaudījumi) un iesniegti portfolio, kā arī eksāmena rezultāts. Prasmes: Analizē avotus un zinātnisko literatūru. Izmanto salīdzinošas analīzes metodi. Uzstājas auditorijas priekšā, prezentējot sava darba rezultātus. - Patstāvīgā darba rezultāti, kuri tiek prezentēti un apspriesti semināros (starppārbaudījumi) un iesniegti portfolio, kā arī eksāmena rezultāts. Kompetence: Savā un citu cilvēku rīcībā saskata to ietekmējošus ētiskos priekšstatus un apzināti veido attiecības ar cilvēkiem, sabiedrību, valsti. - Patstāvīgā darba rezultāti, kuri tiek prezentēti un apspriesti semināros (starppārbaudījumi) un iesniegti portfolio, kā arī eksāmena rezultāts. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Uzstāšanās seminārnodarbībās un izveidotais portfolio. - 60%
Eksāmens. - 40% |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Nav nepieciešamas priekšzināšanas. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|