Kods | LA1347 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Pasaules vēsture: senie laiki | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Pamatstudiju, Profesionālais | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Pedagoģija | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Liepājas akadēmija | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Ārija Kolosova | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 6.0 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Kursa satura pamatā ir divi principi: sistēmiskums (savstarpējās saites dažādās dzīves jomās un līmeņos) un vēsturiskums (hronoloģiskais un izmaiņas).. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Studiju kursa mērķis ir veidojot izpratni par seno laiku kultūrvēsturiskajām pamatīpatnībām, veicināt vēsturiskās apziņas veidošanos un attīstīt pašvadības kompetenci. Studiju kursa uzdevumi: 1. Sekmēt izpratnes veidošanos par vēstures notikumiem un procesiem, par saimnieciskās, sociālās, politiskās, garīgās un intelektuālās dzīves reālijām Senajos laikos; 2. Pilnveidot prasmes darbā ar vēstures avotiem un vēsturisko literatūru, veidot pētnieciskā darba iemaņas. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Zināšanas:
- Zina seno laiku pamatīpatnības.
- Saskata dažādu reģionu attīstības kopējās un atšķirīgās pazīmes.
- Izprot korelāciju starp sociālo, ekonomisko, politisko un garīgi intelektuālo jomu cilvēku dzīvē.
- Zina un skaidro lielo notikumu un nozīmīgu procesu priekšnosacījumus un sekas. - Radošs darbs grupā, kolokvijs, patstāvīgi izstrādāts pētījums, portfolio ar semestra laikā izstrādātajiem uzdevumiem un mutisks eksāmens. Prasmes: - Demonstrē digitālo lietpratību, veicot darbu. - Atlasa zinātnisko literatūru atbilstoši noteiktai tēmai. - Orientējās datu bāzēs. - Atšķir vēstures avotus no zinātniskās literatūras. - Analizē vēstures avotus un zinātnisko literatūru. - Demonstrē analītiskas prasmes, pildot uzdevumus un veicot pētījumus: gūto informāciju apkopo, strukturē, analizē un sagatavo prezentāciju rakstiski un mutiski. - Plāno, organizē un novērtē savu darbu. - Radošs darbs grupā, kolokvijs, patstāvīgi izstrādāts pētījums, portfolio ar semestra laikā izstrādātajiem uzdevumiem un mutisks eksāmens. Kompetence - Skaidro cilvēces attīstības tendences senajos laikos, nosakot līdzīgās, kopīgās un atšķirīgās pazīmes dažādos reģionos. - Radošs darbs grupā, kolokvijs, patstāvīgi izstrādāts pētījums, portfolio ar semestra laikā izstrādātajiem uzdevumiem un mutisks eksāmens. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Radošs darbs - 20%
Kolokvijs - 10% Pētījums - 20% Portfolio ar uzdevumiem - 20% Eksāmens - 30% |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Nav nepieciešams priekšzināšanas. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|