Kods | LA1327 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Ievads studijās, pētniecībā un tehnoloģijās | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Pamatstudiju, Akadēmiskais | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Datorika | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Liepājas akadēmija | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Dzintars Tomsons | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 3.0 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Kurss sniedz ieskatu augstskolas iekšējā struktūrā, iekšējās kārtības noteikumos, telpu izvietojumā, iepazīstina ar atbildīgajām amatpersonām, laboratorijām un auditorijām. Studenti tiek iepazīstināti ar augstskolas prasībām, kursu nodevumu noformēšanas prasībām, auditoriju un laboratoriju aprīkojumu un pieejamību laboratorijas darbu, kursa darbu un projektu, studiju un noslēguma darbu izstrādei. Kurss sniedz ieskatu pētniecisko darbu organizēšanā, datu ieguvē, apstrādē un ticamības novērtēšanā. . Tiek sniegti drošības noteikumi augstskolas telpās – auditorijās un laboratorijās, kā arī vispārējie noteikumi prakses, studentu apmaiņas u.c. ar studijām saistītos pasākumos ārpus augstskolas.. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Kursa mērķis ir iepazīstināt studentus ar informācijas tehnoloģijas studijām un karjeras iespējām nozarē. Kursa uzdevumi: 1. Sniegt studentiem priekšstatu par augstskolas struktūru, studiju telpām, studiju resursiem, laboratorijām; 2. Iepazīstināt studentus ar iekšējās kārtības noteikumiem, studiju procesu (pārbaudes formām, patstāvīgā darba formām u.c.), digitālajiem studiju resursiem; 3. Iepazīstināt studentus ar pētniecībā balstītām studijām un pētnieciskā darba iespējām informācijas un komunikāciju tehnoloģiju jomā; 4. Iepazīstināt studentus ar studiju darbu izstādes posmiem un noformēšanas prasībām; 5. Sniegt studentiem iespēju pilnveidot patstāvīga studiju darba izstrādes un prezentēšanas prasmes. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Zināšanas:
Izprot programmatūras inženieriju;
Zina kā pielietot lietojumprogrammatūras klasifikāciju un tās pielietojumu. - Iesniegti visi patstāvīgā darba uzdevumu risinājumi un saņemti sekmīgi vērtējumi par katru no tiem. Prasmes: Prot kodēt, atkļūdojot programmas un veicot vienībtestēšanu; Prot kodēt, analizējot ieejas un izejas datus; Prot kodēt, konstruējot algoritmus; Prot lietot informācijas tehnoloģijas terminoloģiju latviešu un angļu valodā; Prot lietot teksta un grafikas redaktorus u.c. biroja lietojumprogrammas. - Iesniegti visi patstāvīgā darba uzdevumu risinājumi un saņemti sekmīgi vērtējumi par katru no tiem. Kompetences: Spēj izvēlēties uzdevumu risināšanai adekvātus līdzekļus; Spēj analizēt programmas kodu; Spēj lietot labu programmēšanas stilu; Spēj veikt darbu patstāvīgi; Prot lietot informācijas meklēšanas un atlases līdzekļus; Prot sagatavot prezentācijas materiālus un pasākumus, tos vadīt; Prot pārliecināt citus un argumentēt savu viedokli; Prot noformēt lietišķos dokumentus; Prot ievērot profesionālās ētikas principus. - Iesniegti visi patstāvīgā darba uzdevumu risinājumi un saņemti sekmīgi vērtējumi par katru no tiem. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Patstāvīgais darbs - 50%
Prezentācija - 50% |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | - | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|