Kods | LA1310 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Modulis "Mūzikas skolotājs": Signāli un sistēmas skaņu mākslā | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Pamatstudiju, Akadēmiskais | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Lietišķā māksla un dizains | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Liepājas akadēmija | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Krista Dintere | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 3.0 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Modulis sastāv no diviem kursiem: Skaņu instalācijas skaņu mākslas vēsturē, teorijā un praksē un Tehnoloģijas un sistēmas skaņu instalāciju izveidei. Moduļa ietvaros studenti izpilda praktisku eksāmena darbu – rada skaņu instalāciju. Modulis paredzēts skaņu mākslai nepieciešamo tehnisko un radošo prasmju attīstīšanai. . |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Studiju kursa mērķi: Veidot padziļinātu izpratni par skaņu kā materiālu mākslā, analizējot un lietot praksē skaņu mākslas instalāciju skaņrades sistēmu tehniskās un radošās stratēģijas. Studiju kursa uzdevumi: 1. Sniegt tehniskas zināšanas par skaņu instalāciju skaņrades sistēmām, skaņas aparatūru, signāliem un slēgumiem, daudzkanālu sistēmām un elektroniku skaņu mākslā. 2. Attīstīt prasmes skaņu mākslas instalāciju veidošanā. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Zināšanas:
1.Studenti izprot skaņu kā materiālu mākslā un mākslas darba koncepta radīšanu skaņu mākslā. skaņu instalāciju vēsturisko attīstību, iedalījumu un veidiem.
2. Studenti zina par skaņas aparatūru, signāliem un slēgumiem, skaņu radīšanai pielāgotu elektroniku un skaņu instalāciju skaņrades sistēmām.
3. Zina par skaņas telpiskošanu un daudzkanālu sistēmu lietošanu skaņu instalācijās. - Eksāmens (ar atzīmi 10 ballu sistēmā)
Novērtējuma rezultāts:Skaņu mākslas projekts – skaņu instalācija.
Projekts tiek prezentēts un vērtēts, ja students ir
1) izpildījis visus moduļa daļu uzdevumus
2) piedalījies visos semināros. Prasmes: 4.Studenti prot programmēt skaņrades sistēmu, kas ietver gan digitālus (programmatūrā bāzēta skaņas sintēze vai apstrāde), gan fiziskus komponentus (sensorus, elektromehāniskas ierīces). 5. Pielieto zināšanas par inteaktivitātes un ievades datu lietošanu skaņu instalāciju veidošanā. - Eksāmens (ar atzīmi 10 ballu sistēmā) Novērtējuma rezultāts:Skaņu mākslas projekts – skaņu instalācija. Projekts tiek prezentēts un vērtēts, ja students ir 1) izpildījis visus moduļa daļu uzdevumus 2) piedalījies visos semināros. Kompetences: 6.Patstāvīgi organizē darbu un sadarbojas, lai izstrādātu un īstenotu skaņu instalāciju. 7. Veic patstāvīgu teorētisku un praktisku pētījumu, izmantojot grāmatas un citus literatūras avotus, realizē māksliniecisku ideju, to prezentē, pamatojot un analizējot grupās. - Eksāmens (ar atzīmi 10 ballu sistēmā) Novērtējuma rezultāts:Skaņu mākslas projekts – skaņu instalācija. Projekts tiek prezentēts un vērtēts, ja students ir 1) izpildījis visus moduļa daļu uzdevumus 2) piedalījies visos semināros. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
1. Skaņu mākslas projekts – skaņu instalācija.
- 50%
2. Eksāmens - 50% |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Nav nepieciešamas. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|