| Kods | LA1296 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Nosaukums | Modulis B1: Sociālais darbinieks darbam ar ģimenēm ar bērniem "Sociālā likumdošana specializācijā" | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Līmenis un tips | Augstākā līmeņa, Profesionālais | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Tematiskā joma | Sociālās zinātnes | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Struktūrvienība | Liepājas akadēmija | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Mācībspēks | Santa Meļķe, Pāvels Jurs, Svetlana Lanka | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Kredītpunkti | 3.0 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Daļas | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Anotācija |
Studenti tiek iepazīstināti ar tiesību aktiem un svarīgākajiem tiesību institūtiem bērnu un ģimenes tiesību aizsardzības jomā.. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Studiju kursa saturs |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Studiju kursa mērķis: Iepazīstināt studentus ar tiesību aktiem un svarīgākajiem tiesību institūtiem bērnu un ģimenes tiesību aizsardzības jomā sociālā darba aspektā. Studiju kursa uzdevumi: Apgūt teorētiskas un sociālā darba praksē pielietojamas zināšanas bērnu un ģimenes tiesību aizsardzības jomā. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Zināšanas
* Orientējas bērnu un ģimenes tiesību aizsardzības jomā.
* Zina bērnu tiesību aizsardzības iestādes un to kompetences.
* Spēj demonstrēt zināšanas un izpratni par ģimenes tiesību vietu un lomu demokrātiskas valsts ietvaros un prot piemērot spēkā esošo ģimenes tiesību regulējumu praksē. - Aktīva līdzdalība lekcijās un praktiskajos darbos, patstāvīgo darbu izpilde, sekmīgi nokārtots eksāmens (tests). Prasmes * Prot analizēt, sintezēt un izvērtēt – bērnu un ģimenes tiesību pamatprincipus; laulāto, vecāku un bērnu, radinieku savstarpējās citviltiesiskās attiecības; bāriņtiesu un citu valsts iestāžu lomu, nozīmi un kompetenci ģimenes tiesisko jautājumu risināšanā utt. * Orientējas ģimenes tiesību sistēmā un analizēt faktiskos apstākļus ģimenes tiesību jomā, piemērojot tiem attiecīgās ģimenes tiesību normas. - Aktīva līdzdalība lekcijās un praktiskajos darbos, patstāvīgo darbu izpilde, sekmīgi nokārtots eksāmens (tests). Kompetence Spēj: * izvērtēt savas profesionālās darbības ietekmi uz vidi un sabiedrību, * patstāvīgi iegūt, atlasīt un analizēt informāciju un to izmantot. * rast risinājumu attiecīgajiem faktiskajiem apstākļiem bērnu un ģimenes tiesību jomā un argumentēti pamatot tos. - Aktīva līdzdalība lekcijās un praktiskajos darbos, patstāvīgo darbu izpilde, sekmīgi nokārtots eksāmens (tests). |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Aktīva līdzdalība lekcijās un praktiskajos darbos - 30%
Patstāvīgo darbu izpilde - 30% Sekmīgi nokārtots eksāmens - 40% |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Priekšzināšanas | Profesionālā ētika, kompetence un komunikācija sociālā darba vadībā Sociālās politikas un tiesību principi Lietišķā komunikācija svešvalodās Sociālā darbinieka profesionālā darbība | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Studiju kursa plānojums |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||