Kods | LA1258 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Svešvaloda (angļu) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Pamatstudiju, Profesionālais | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Valodas | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Liepājas akadēmija | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Maija Ročāne | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 3.0 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Kursa “Svešvaloda (angļu)” mērķis ir dot studentiem iespēju pilnveidot savu sociālajam darbam nepieciešamo profesionālās angļu valodas un starpkultūru kompetenci. Kurss tiek virzīts, lai studenti spētu lietot angļu valodu dažādās dzīves situācijās atbilstoši saziņas partnerim un saziņas mērķim, kā arī pilnveidot profesionālās angļu valodas, sociolingvistisko, komunikatīvo un starpkultūru kompetenci. Kursa ietvaros studenti apgūs prasmes lietot angļu valodu dažādās dzīves situācijās atbilstoši saziņas partnerim un saziņas mērķim, kā arī gūt izpratni un praktiskas iemaņas par angļu valodas lietojumu daudzveidīgu sociālo gadījumu risināšanas situācijās.. Kurss ietver seminārnodarbības par attiecīgajiem tematiem, kuru gaitā studentiem ir iespēja pielietot nodarbību laikā iegūtās teorētiskās zināšanas praksē, tādējādi attīstot savu svešvalodas kompetenci sociālā darbinieka darbam. . |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Kursa “Svešvaloda (angļu)” mērķis ir dot studentiem iespēju pilnveidot savu sociālajam darbam nepieciešamo profesionālās angļu valodas un starpkultūru kompetenci. Uzdevumi: 1. Profesionālā bakalaura studiju programmas „Sociālais darbinieks” filozofijas un satura izzināšana. 2. Izpratnes par pētniecībā balstītām studijām attīstīšana un pilnveide. 3. RTU LA informatīvo sistēmu, E-studiju un bibliotēkas resursu, universitātes atbalsta pielietojums studiju procesā. 4. Savas kā studējošā lomas apzināšanās. Analizēt jēdzienus “ētika”, “profesionālā ētika” un “sociālā ētika”. 5. Saistīt profesionālās ētikas pamatprincipus ar sociālā darba vērtībām: ētiskās atbildības principu, konfidencialitāti, taisnīgumu, profesionālismu, koleģialitāti, cieņu, pašcieņu u.c. 6. Veidot izpratni par ētisku uzvedību, ētisku domāšanu, ētisko normu pielietojumu profesionālajā darbībā. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Zināšanas:
1. Raksturo izvēlēto specialitāti, izmantojot angļu valodu kā darba valodu.
2. Lieto svešvalodu mutvārdu un rakstu formā veiksmīga sociālā darba ar klientu veikšanai.
3. Zina profesionālo terminoloģiju svešvalodā. - 1. Patstāvīgais darbs: Publiskā runa “Es kā sociālais darbinieks”.
2. Patstāvīgais darbs: Argumentētā eseja “Efektīvs sociālais darbs”.
3. Patstāvīgais darbs: Saziņas situāciju daudzveidība sociālajā darbā-lomu spēles.
4. Sociālo gadījumu analīze svešvalodā: rakstu darbs, tiek analizēti 3 gadījumi angļu valodā.
5. Noslēguma pārbaudījums: Integrētais eksāmens. Prasmes: 4. Lieto sociālā darba un sociālās pedagoģijas terminoloģiju angļu valodā. 5. Lieto svešvalodu starpkultūru komunikācijai multikulturālā vidē. 6. Diskutē par profesionāliem jautājumiem angļu valodā, saprotami sniedz izklāstu par profesionāliem jautājumiem. - 1. Patstāvīgais darbs: Publiskā runa “Es kā sociālais darbinieks”. 2. Patstāvīgais darbs: Argumentētā eseja “Efektīvs sociālais darbs”. 3. Patstāvīgais darbs: Saziņas situāciju daudzveidība sociālajā darbā-lomu spēles. 4. Sociālo gadījumu analīze svešvalodā: rakstu darbs, tiek analizēti 3 gadījumi angļu valodā. 5. Noslēguma pārbaudījums: Integrētais eksāmens. Kompetences: 7. Spēj lietot angļu valodu dažādās dzīves situācijās atbilstoši saziņas partnerim un saziņas mērķim. - 1. Patstāvīgais darbs: Publiskā runa “Es kā sociālais darbinieks”. 2. Patstāvīgais darbs: Argumentētā eseja “Efektīvs sociālais darbs”. 3. Patstāvīgais darbs: Saziņas situāciju daudzveidība sociālajā darbā-lomu spēles. 4. Sociālo gadījumu analīze svešvalodā: rakstu darbs, tiek analizēti 3 gadījumi angļu valodā. 5. Noslēguma pārbaudījums: Integrētais eksāmens. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Patstāvīgais darbs: Publiskā runa “Es kā sociālais darbinieks” - 10%
Patstāvīgais darbs: Argumentētā eseja “Efektīvs sociālais darbs” - 10% Patstāvīgais darbs: Saziņas situāciju daudzveidība sociālajā darbā-lomu spēles - 20% Sociālo gadījumu analīze svešvalodā: rakstu darbs, tiek analizēti 3 gadījumi angļu valodā - 30% Integrētais eksāmens - 30% |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Priekšzināšanas nav nepieciešamas. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|