Kods | IV0755 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Sabiedriskā sektora pakalpojumu izstrāde un attīstība | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Augstākā līmeņa, Akadēmiskais | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Vadība un administrēšana | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Inženierekonomikas un vadības fakultāte | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Elīna Gaile-Sarkane | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 6.0 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Studiju kursa tēmas aplūko principus un prakses, kas saistītas ar efektīvu, uz iedzīvotājiem orientētu publisko pakalpojumu izstrādi un ieviešanu. Studiju kursa tematika savieno pakalpojumu dizaina domāšanu, valsts politikas integrāciju un digitālo transformāciju, lai risinātu izaicinājums publisko pakalpojumu nodrošināšanā. Studiju kurss iepazīstina ar aktuālajiem e-pārvaldes izaicinājumiem un tendencēm, kā arī iepazīstina ar e-pārvaldes risinājumu dzīves ciklu.. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Studiju kursa mērķis ir attīstīt izpratni un ieskatu par dažādām metodoloģijām un konceptiem, kas saistīti ar publisko pakalpojumu un e-pārvaldes iniciatīvu izstrādi un ieviešanu. Studiju kursa uzdevumi: - veidot izpratni par metodoloģijām, konceptiem un praksēm, kas saistītas ar e-pārvaldes pakalpojumu izstrādi un ieviešanu publiskajā sektorā; - attīstīt spēju analizēt juridiskos, ētiskos un regulatīvos izaicinājumus, kas saistīti ar publisko pakalpojumu izstrādi; - pilnveidot spēju izstrādāt efektīvu pakalpojumu dizaina un ieviešanas plānu, kas vērsts uz publisko pakalpojumu digitalizāciju; - attīstīt spēju īstenot efektīvus pakalpojumus un pielietot vadības tehnikas to ieviešanas procesā. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Izprot metodoloģijas un konceptus, kas nepieciešami e-pārvaldes pakalpojumu analīzei, izstrādei un ieviešanai sabiedriskajā sektorā. - Tests novērtēs individuālo izpratni par metodoloģijām un konceptiem, kas saistīti ar e-pārvaldes pakalpojumu analīzi, izstrādi un ieviešanu sabiedriskajā sektorā.
Grupu darbs (1) - sadarbības pakalpojumu dizaina tehniku pielietojums. Spēj analizēt tiesiskos un ētiskos izaicinājumus, kas saistīti ar sabiedrisko pakalpojumu dizainu. - Individuāls uzdevums (1) - esoša sabiedriskā pakalpojuma izaicinājumu analīze. Individuāls kursa projekts - sabiedriskā sektora pakalpojuma izstrāde. Spēj izveidot dizaina plānus sabiedrisko pakalpojumu digitalizācijai. - Individuāls uzdevums (2) - dizaina plāna analīze par esošu digitalizētu sabiedrisko pakalpojumu. Grupu darbs (2) - gadījuma analīze par potenciālajiem digitālajiem risinājumiem. Individuāls kursa projekts - sabiedriskā sektora pakalpojuma izstrāde. Spēj pielietot veiktspējas novērtēšanas principus un izmantot atbilstošus rādītājus pakalpojumu efektivitātes izvērtēšanai. - Individuāls uzdevums (3) - veiktspējas rādītāju izstrāde pakalpojuma novērtēšanai. Individuāls kursa projekts - sabiedriskā sektora pakalpojuma izstrāde. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Tests - 10%
Grupu darbs (1) - 10% Grupu darbs (2) - 10% Individuāls uzdevums (1) - 10% Individuāls uzdevums (2) - 10% Individuāls uzdevums (3) - 10% Individuāls kursa projekts - 40% |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Pieredze valsts pārvaldē vai digitālo stratēģiju izstrādē ir vēlama, bet nav obligāta. Vadības pieredze valsts pārvaldes struktūrā. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|
Kursa apgūšanas cena klausītājam | Pilna laika studijas Klātiene |
Nepilna laika studijas Klātiene |
Nepilna laika studijas Neklātiene |
---|---|---|---|