Kods | IV0746 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Stratēģiskā komunikācija | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Augstākā līmeņa, Akadēmiskais | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Vadība un administrēšana | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Inženierekonomikas un vadības fakultāte | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Jānis Caune | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 6.0 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Studiju kurss ir veidots publiskās pārvaldes vadītājiem, lai attīstītu to prasmes sarežģītu komunikācijas izaicinājumu risināšanai. Stratēģiskā komunikācija fokusējas uz komunikācijas un citu radošo intervenču saskaņotu, mērķtiecīgu un tālredzīgu pielietojumu valstu, publiskās pārvaldes, publiskā sektora un politisko organizāciju stratēģisko (ilgtermiņa) mērķu sasniegšanai un nozīmīgu sociālo izmaiņu veicināšanai. Studiju kurss ir veidots tā, lai attīstītu praktiskās iemaņas, kas nepieciešamas stratēģisko komunikācijas risinājumu pielietošanai publiskā pārvaldes izaicinājumos. . Studiju kurss dod iespēju iepazīt labākās prakses piemērus stratēģiskajā komunikācijā gan pasaulē, gan Latvijā.. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Studiju kursa mērķis ir veidot padziļinātu izpratni par stratēģiskās komunikācijas būtību, tās lomu, iespējām un ierobežojumiem organizācijas stratēģisko mērķu sasniegšanā. Studiju kursa uzdevumi: - attīstīt izpratni par komunikācijas lomu stratēģisko mērķu sasniegšanā, balstoties mūsdienu teorētiskajās atziņās un labās prakses piemēros; - veidot prasmes stratēģiskās komunikācijas plānošanā, satura izstrādē un īstenošanā; - attīstīt kritisko domāšanu stratēģiskās komunikācijas un auditoriju vajadzību analīzē un pielāgošanā dažādām publiskās pārvaldes vajadzībām, komunicējot ar dažādām auditorijām; - veidot prasmes integrēt digitālo tehnoloģiju un mediju risinājumus stratēģiskajā komunikācijā, īpaši uzsverot to lomu publiskās pārvaldes krīzes situāciju vadībā. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Izprot stratēģiskās komunikācijas lomu valsts pārvaldes nozares stratēģisko mērķu komunicēšanā. - Individuāls rakstisks ziņojums – stratēģiskās komunikācijas teorētiskie aspekti. Spēj izmantot stratēģiskās komunikācijas plānošanas, satura izstrādes un vadības metodes stratēģiskās komunikācijas risinājumos un to izvērtēšanā. - Grupas darbs auditorijā (1): stratēģiskās komunikācijas plāna izstrāde. Spēj izvērtēt dažādu mērķauditoriju vajadzības, vērtības un rīcības, kā arī veidot komunikācijas stratēģijas risinājumus, kas atbilst mērķauditorijai. - Grupas darbs auditorijā (2): mērķauditorijas vajadzību analīze un piemērotāko komunikācijas risinājumu izvēle. Spēj plānot, izstrādāt un vadīt stratēģiskos komunikācijas risinājumus mainīgā mediju, platformu un komunikācijas vidē. - Noslēguma pārbaudījums - individuāli izstrādāts stratēģiskās komunikācijas plāns. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Grupas darbi auditorijā - 40%
Individuāls rakstisks ziņojums - 20% Noslēguma pārbaudījums - 40% |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Pieredze publiskās pārvaldes darbā un lēmumu pieņemšanas procesā, pieredze darbā ar dažādām mērķauditorijām. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|
Kursa apgūšanas cena klausītājam | Pilna laika studijas Klātiene |
Nepilna laika studijas Klātiene |
Nepilna laika studijas Neklātiene |
---|---|---|---|