Kods | LA1155 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Pasaules reģionu cilvēka ģeogrāfija | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles; Brīvās izvēles | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Pamatstudiju, Profesionālais | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Sociālās zinātnes | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Liepājas akadēmija | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Ilze Grospiņa | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 3.0 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Cilvēku sabiedrības teritoriālās organizācijas procesi, kas nosaka sabiedrības mijiedarbību ar vidi, tās telpisko izplatību.. Cilvēka ģeogrāfijas reģioni:. Kultūras reģioni Reliģiskie reģioni Vēsturiskie reģioni Ekonomiskie reģioni Politiskie reģioni Globalizācijas procesi un to sekas. . |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Kursa mērķi: Izprast telpiskās organizācijas procesus mainīgas Pasaules apstākļos, veidojot multikulturālu redzējumu. Kursa uzdevumi: 1. Sniegt priekšstatu par pasaules telpiskajām struktūrām un ģeogrāfisko novietojumu 2. Veidot izpratni par lokālu procesu ietekmi uz globālajiem procesiem 3. Pilnveidot prasmes izvērtēt cilvēka darbības ietekmi uz dzīves vidi. 4. Analizēt Pasaules reģionu kultūrģeogrāfiskos aspektus . 5. Attīstīt prasmes identificēt un izvērtēt aktuālas nozīmīgas problēmas Pasaules reģionu kontekstā 6. Veicināt analītisko un radošo domāšanu, atlasot un pielietojot dažādas pētījumu metodes, analizējot un interpretējot sava darba rezultātus. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
* Pārzina Pasaules reģionu cilvēka ģeogrāfijā.
* Spēj identificēt un izvērtēt aktuālas nozīmīgas problēmas Pasaules reģionu kontekstā.
* Spēj kritiski domāt un pieņemt lēmumus, analizējot dažādus informācijas avotus. - Aktīva līdzdalība visās lekcijās, izstrādāts un aizstāvēts patstāvīgais darbs, sekmīgi nokārtots kumulatīvais eksāmens. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Aktīva līdzdalība visās lekcijās - 50%
Izstrādāts un aizstāvēts patstāvīgais darbs - 25% Sekmīgi nokārtots kumulatīvais eksāmens - 25% |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | - | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|