Kods | IV0736 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Digitālā transformācija publiskajā pārvaldē | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles; Brīvās izvēles | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Augstākā līmeņa, Akadēmiskais | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Vadība un administrēšana | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Inženierekonomikas un vadības fakultāte | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Jānis Caune, Wim Pol M Vanhaverbeke | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 3.0 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Studiju kurss ietver tēmas par digitālās transformācijas nozīmi un svarīgākajiem aspektiem publiskajā pārvaldē. Studenti iegūst zināšanas un izpratni par izmaiņām, kas nepieciešamas digitālās transformācijas ieviešanai publiskajā sektorā. Apgūstot studiju kursa saturu, dalībnieki pilnveido savu profesionālo kompetenci, lai spētu vadīt digitālās transformācijas procesus, uzlabojot publisko pakalpojumu sniegšanu un pārvaldību.. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Studiju kursa mērķis ir veidot nepieciešamās prasmes, lai vadītu digitālo transformāciju publiskajā pārvaldē, īstenotu pārmaiņas, kas uzlabo sabiedriskā sektora pakalpojumu pārvaldību, un veicinātu sadarbību starp organizācijām. Studiju kursa uzdevumi: - veidot izpratni par digitālās transformācijas būtību, jaunām digitālajām tehnoloģijām un to lomu publiskajā pārvaldē; - attīstīt spēju izvērtēt vērtības radīšanas potenciālu sabiedriskā sektora pakalpojumos; - veidot izpratni par sabiedriskā sektora organizāciju sagatavošanu digitālajai transformācijai, fokusējoties uz nepieciešamajām strukturālajām un kultūras izmaiņām; - veidot izpratni par sadarbību starp dažādām valsts iestādēm un ārējiem partneriem. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Spēj analizēt un novērtēt digitālās transformācijas iniciatīvas un to iespējamo ietekmi uz sabiedriskā sektora pakalpojumu pārvaldību. - (1) Patstāvīgais darbs un tā prezentācija. Spēj analizēt un izvērtēt digitālo tehnoloģiju integrācijas iespējas sabiedriskā sektora pakalpojumos. - (1) Grupu darbs. Individuālais projekts un tā prezentācija. Spēj izmantot metodes, kas nepieciešamas digitālajā transformācijā publiskajā pārvaldē. - (2) Patstāvīgais darbs un tā prezentācija. Individuālais projekts un tā prezentācija. Izprot un veicina starporganizāciju sadarbību. - (2) Grupu darbs. Individuālais projekts un tā prezentācija. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
(1) Patstāvīgais darbs - gadījuma izpēte par reālām digitālās transformācijas iniciatīvām publiskajā sektorā. Prezentācija.
- 20%
(2) Patstāvīgais darbs - gadījuma izpēte un vērtējums par digitālās tehnoloģijas izmantošanu publiskajā sektorā. Prezentācija. - 20% (1) Grupu darbs - pārmaiņu vadības metožu lietojums digitālajā transformācijā. - 10% (2) Grupu darbs - priekšlikumu izstrāde starporganizāciju sadarbībai. - 10% Individuālais projekts - digitālās transformācijas priekšlikumu izstrāde. Prezentācija. - 40% |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Pamatzināšanas par publiskās pārvaldes procesiem, struktūrām, funkcijām un politikas veidošanu. Vadītāja pieredze publiskajā pārvaldē. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|
Kursa apgūšanas cena klausītājam | Pilna laika studijas Klātiene |
Nepilna laika studijas Klātiene |
Nepilna laika studijas Neklātiene |
---|---|---|---|