Kods | DA0009 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Pedagoģiskā prakse specialitātē | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Brīvās izvēles | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Doktora, Akadēmiskais | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Ķīmija un ķīmijas tehnoloģija | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Dabaszinātņu un tehnoloģiju fakultāte | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Inese Mieriņa, Remo Merijs-Meri, Sergejs Gaidukovs | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 6.0 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Praktisko pedagoģisko iemaņu apgūšana iesaistoties studiju kursu, kas saistīti ar dažādiem organiskās ķīmijas un polimēru ķīmijas un tehnoloģijas jautājumiem, pasniegšanā jaunāko kursu studentiem. Laboratorijas un praktisko nodarbību vadīšana, mācību materiālu sagatavošana, mājas darbu un kursa darbu labošana.. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Studiju kursa mērķis ir iepazīstināt studentu ar mācību darba norisi augstskolās un dot studentam iespēju gūt praktisku pieredzu nodarbību vadīšanā un mācību materiāla sagatavošanā. Studiju kursa uzdevumi: - iepazīstināt studentus ar dažāda veida nodarbību (laboratorijas darbi, praktiskie darbi) vadīšanas metodiku; - attīstīt studenta kā pasniedzēja prasmes; - pilnveidot studenta spējas sagatavot nodarbību materiālus. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Prot vadīt laboratorijas darbus un praktiskās nodarbības. - Vērtēšanas metode: laboratorijas darbu vadīšana.
Students skaidro jaunāko kursu studentiem laboratorijas darba uzdevumu, uzrauga laboratorijas darba norisi un nodrošina kārtību laboratorijā. Spēj sagatavot laboratorijas darbu aprakstus. - Vērtēšanas metode: laboratorijas darba apraksts. Students sagatavo laboratorijas darbu materiālus. Jaunāko kursu studenti spēj veikt laboratorijas darbu pēc sagatavotajiem laboratorijas darbu aprakstiem. Prot veikt mājasdarbu un kursa darbu pārbaudi, kļūdu analīzi, dot darbu vērtējumu un sniegt kļūdu skaidrojumu. - Vērtēšanas metode: studenta laboto darbu analīze. Students labo jaunāko kursu studentu patstāvīgos darbus un dod konstruktīvu atgriezenisko saiti. Prot izveidot strukturētu izklāstu. - Vērtēšanas metode: sagatavota un novadīta nodarbība. Students sagatavo strukturētu prezentāciju par lekcijas materiālu un to loģiski studentiem izklāsta. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Laboratorijas darbu vadīšana - 70%
Sagatavots laboratorijas darba apraksts - 10% Jaunāko kursu studentu darbu labošana - 10% Sagatavota un novadīta nodarbība - 10% |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Maģistra līmeņa zināšanas. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|